Wel een van de meest interessante bakken van die daar reden. Who cares of het een Italiaan is, of niet 
Heb je em nog nooit eerder gezien ofzo?
Het is een gave wagen hoor, maar tussen zo een groep auto's valt ie toch een beetje in het niets.
Wij waren een van de eerste die zo'n ding spotten.. in Londen. Kijk maar in mn sig. Sindsdien nooit meer 1 gezien inderdaad.
Ik zeg ook een van de meest interessante wagens. Tuurlijk is zo'n LP670SV leuk, of een 8c, of een F40. Maar deze hoort toch ook echt wel in het rijtje toppers bij mij, vind het jammer daarom dat ik er weinig foto's van heb gezien.
Een Ferrari (430, 360, 328) valt daar pas in het niets, die Brooklands knalt er juist tussenuit
Ja tuurlijk knalt ie eruit, maar dat zou een Renault Avantime ook doen. Niet dat ik een Brooklands met een Avantime wil vergelijken...maar ze zijn beide gewoon dusdanig anders dan de rest dat ze er zowieso wel uit springen.
Mja ik spot eigenlijk niet echt en heb toch al zeker 10 keer ofzo een Brooklands gezien, meestal gewoon "op eigen bodem". Dus misschien dat ik em daarom wat minder speciaal vind. Ik ben zowieso meer van de sportwagens dan die grote extreem luxe sleeën. Maar ieder z'n eigen ding