February 09, 2012, 11:53:53 pm

Author Topic: Italia a Zandvoort 27 juni  (Read 6943 times)

Davidio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Empyreal Blue
Re: Italia a Zandvoort 27 juni
« Reply #285 on: July 03, 2010, 07:43:18 pm »
Wel een van de meest interessante bakken van die daar reden. Who cares of het een Italiaan is, of niet :kill:
Heb je em nog nooit eerder gezien ofzo?

Het is een gave wagen hoor, maar tussen zo een groep auto's valt ie toch een beetje in het niets.
Wij waren een van de eerste die zo'n ding spotten.. in Londen. Kijk maar in mn sig. Sindsdien nooit meer 1 gezien inderdaad.
Ik zeg ook een van de meest interessante wagens. Tuurlijk is zo'n LP670SV leuk, of een 8c, of een F40. Maar deze hoort toch ook echt wel in het rijtje toppers bij mij, vind het jammer daarom dat ik er weinig foto's van heb gezien.

Een Ferrari (430, 360, 328) valt daar pas in het niets, die Brooklands knalt er juist tussenuit
Ja tuurlijk knalt ie eruit, maar dat zou een Renault Avantime ook doen. Niet dat ik een Brooklands met een Avantime wil vergelijken...maar ze zijn beide gewoon dusdanig anders dan de rest dat ze er zowieso wel uit springen.

Mja ik spot eigenlijk niet echt en heb toch al zeker 10 keer ofzo een Brooklands gezien, meestal gewoon "op eigen bodem". Dus misschien dat ik em daarom wat minder speciaal vind. Ik ben zowieso meer van de sportwagens dan die grote extreem luxe sleeën. Maar ieder z'n eigen ding :)

Timo

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Spykerfreak!
    • View Profile
    • Spykerfreak.
« Reply #286 on: July 03, 2010, 07:49:34 pm »
Hier nog een foto'tje:

Wat is het toch een schitterende auto _O_!

:).

Bjornn

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #287 on: July 03, 2010, 09:13:13 pm »
Wel een van de meest interessante bakken van die daar reden. Who cares of het een Italiaan is, of niet :kill:
Heb je em nog nooit eerder gezien ofzo?

Het is een gave wagen hoor, maar tussen zo een groep auto's valt ie toch een beetje in het niets.
Wij waren een van de eerste die zo'n ding spotten.. in Londen. Kijk maar in mn sig. Sindsdien nooit meer 1 gezien inderdaad.
Ik zeg ook een van de meest interessante wagens. Tuurlijk is zo'n LP670SV leuk, of een 8c, of een F40. Maar deze hoort toch ook echt wel in het rijtje toppers bij mij, vind het jammer daarom dat ik er weinig foto's van heb gezien.

Een Ferrari (430, 360, 328) valt daar pas in het niets, die Brooklands knalt er juist tussenuit
Ja tuurlijk knalt ie eruit, maar dat zou een Renault Avantime ook doen. Niet dat ik een Brooklands met een Avantime wil vergelijken...maar ze zijn beide gewoon dusdanig anders dan de rest dat ze er zowieso wel uit springen.

Mja ik spot eigenlijk niet echt en heb toch al zeker 10 keer ofzo een Brooklands gezien, meestal gewoon "op eigen bodem". Dus misschien dat ik em daarom wat minder speciaal vind. Ik ben zowieso meer van de sportwagens dan die grote extreem luxe sleeën. Maar ieder z'n eigen ding :)

Iedereen zijn eigen smaak hé, en natuurlijk begrijp ik dat als je daar een 328 of 360 ziet dat ze minder interessant zijn..
B.J.T.R-crew

Flickahhh !!!

Diederik

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Parijs!
    • View Profile
« Reply #288 on: July 05, 2010, 08:21:35 pm »
Nette foto Timo!

Niet helemaal netjes bewerkt, maar ik vind hem wel leuk. :)

Frank34

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • Nulla Tenaci Invia Est Via
    • View Profile
« Reply #289 on: July 05, 2010, 08:41:48 pm »
Wauw! Gave plaat zeg!! Heb je die High-Res voor me? :)
“Aerodynamics are for people who can’t build engines.”

AnshoB

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
    • AnshoBijlmakers.nl
« Reply #290 on: July 05, 2010, 09:34:53 pm »
Foto is helemaal prima! alleen door de rust in de foto stoort die plas eronder een beetje :)
Is het iemand weleens opgevallen dat die 599 GTB hierboven geen voorwiel heeft?

Davidio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Empyreal Blue
« Reply #291 on: July 05, 2010, 09:36:02 pm »
Lekker plaatje ja Diederik :Y
De subtiele links-rechts spiegeling maakt em erg lekker :yum:

(Al zijn sommige delen op de achterkant net iets te donker imo)

Diederik

• Parijs!
    • View Profile
« Reply #292 on: July 05, 2010, 10:38:32 pm »
Bedankt! :)

Wauw! Gave plaat zeg!! Heb je die High-Res voor me? :)
Nee helaas niet. Hij was niet helemaal scherp, dus toen heb ik hem na het bewerken gelijk verkleind en niet als high-res opgeslagen.

ArnoldH

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Gewoon, omdat het kan!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #293 on: July 10, 2010, 08:22:34 pm »

nieuw

• View Profile
« Reply #294 on: July 16, 2010, 11:28:04 pm »
Thanks Ferry, jij was er ook tot laat zo te zien?