"Deze is in elk geval beter dan die kleine zwarte"
Quote from: NickBongio on January 09, 2012, 11:31:12 pmOver 2.5 weken is mijn nieuwe auto van de zaak binnen:) Voor het eind van de maand rijden dus!!Even wat specs:Citroën DS31.6 e-hdi So ChicGris Manitoba(GrijsGroen) met een wit dakChromen SpiegelkappenZwart lederen bekleding met stoelverwarmingNavigatieParkeersensoren en automatisch inklapbare spiegelsZal uiteraard wat foto's schieten als hij binnen is!:DOp 20 feb is mijn nieuwe auto van de zaak binnen:) Over een klein maandje rijden dus!Even wat specs:Citroën DS31.6 e-hdi So ChicJeune Pegase (Geel) met een zwart dakZwarte SpiegelkappenZwart lederen bekleding met stoelverwarmingZwarte velgen (bellone 17 inch)Grote achterspoilerNavigatieMiddenarmsteun voorParkeersensoren en automatisch inklapbare spiegelsZal uiteraard wat foto's schieten als hij binnen is!:D
Over 2.5 weken is mijn nieuwe auto van de zaak binnen:) Voor het eind van de maand rijden dus!!Even wat specs:Citroën DS31.6 e-hdi So ChicGris Manitoba(GrijsGroen) met een wit dakChromen SpiegelkappenZwart lederen bekleding met stoelverwarmingNavigatieParkeersensoren en automatisch inklapbare spiegelsZal uiteraard wat foto's schieten als hij binnen is!:D
NickBongio is mijn held!
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Fuck vrouwen, auto's gaan voor
Waarom nieuwe?
Ziet er lekker sportief uit! Jammer dat het maar voor een weekje is.
Leuke auto zo'n A1, vooral in deze uitvoering! Is wel een volle bak zo te zien.
Inderdaad, qua opties.