respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Oh daar had ik het niet eens over. Geen frisse foto's en vignetting all the way.
Vinketering is toegevoegd, ik heb er nooit last van behalve als ik op 17mm knal met zonnekap erop.
Quote from: No-rider_NL on August 10, 2010, 11:02:17 pmOh daar had ik het niet eens over. Geen frisse foto's en vignetting all the way. Ja maar bij Nikon en helemaal bij jou lijken ze wel van je beeldscherm te springen en zijn ze vaak erg hard qua scherpte, deze vind ik best aangenaam om te bekijken.
Quote from: Mb on August 10, 2010, 11:03:18 pmVinketering is toegevoegd, ik heb er nooit last van behalve als ik op 17mm knal met zonnekap erop.Jij hebt die lens toch niet, oen.
Echt canon. Ziet er precies het zelfde uit als die foto's van Adam.
Quote from: Mb on August 10, 2010, 11:03:18 pmVinketering is toegevoegd, ik heb er nooit last van behalve als ik op 17mm knal met zonnekap erop.Jij hebt die lens toch niet, oen. Quote from: AnthonyR on August 10, 2010, 11:05:04 pmQuote from: No-rider_NL on August 10, 2010, 11:02:17 pmOh daar had ik het niet eens over. Geen frisse foto's en vignetting all the way. Ja maar bij Nikon en helemaal bij jou lijken ze wel van je beeldscherm te springen en zijn ze vaak erg hard qua scherpte, deze vind ik best aangenaam om te bekijken.De Nikon is gewoon vele malen scherper. Dat zeg ik niet omdat ik fanboy ben maar het is gewoon zo. Vraag maar aan Richard. Die stond ook te kijken toen ik een foto van een Audi R8 met regendruppels maakte.
Beter laat dan nooit, maar dan alsnog mijn selectie filmpjes. Had een beetje moeite om ze er op te krijgen maar tis dan toch gelukt:Maarten Memorial 2010: Dutch Prime-minister Jan Peter Balkenende in the LCC Rocket car(deze is zeker bijzonder: Hij heeft meegereden in die LCC Rocket, maar toen ie terug was in de pits, kwam ie er haast niet meer uit!! )
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.