Geen idee, stond in de episode guide.Ze hebben nu best vaak dat er een week of meer tussen zitten. Volgende aflevering is wel weer briljant als ik het stukje tekst ervan lees
Quote from: BartW on March 15, 2010, 08:53:41 pmGeen idee, stond in de episode guide.Ze hebben nu best vaak dat er een week of meer tussen zitten. Volgende aflevering is wel weer briljant als ik het stukje tekst ervan lees mm, jammer..... heb je dat stukkie tekst eens voor me?
It is Lily's 32nd birthday, and Ted has to ruin it all by bringing a stranger, Olivia, to the intimate celebration, an incident that causes Marshall to drag out the photo albums and review the endless parade of short-timers in Ted's romantic life as Barney tries to convince Ted that short-timers are good.
Jij maakt ook wel mooie foto's hoor Bart!
denk dat scuderia handfeest weer de eerste keer gaat worden
En wat is de voorkont toch heerlijk bruut.
Quote from: Kevin on March 15, 2010, 09:09:09 pmdenk dat scuderia handfeest weer de eerste keer gaat worden Dan pas
QuoteEn wat is de voorkont toch heerlijk bruut.
Quote from: Mb on March 15, 2010, 09:09:37 pmQuote from: Kevin on March 15, 2010, 09:09:09 pmdenk dat scuderia handfeest weer de eerste keer gaat worden Dan pas jepveel eerder heb ik geen tijd..