Quote from: Jaggie on March 08, 2010, 09:58:10 pmQuote from: karsten on March 08, 2010, 09:52:50 pm Normaal zou dit niet helemaal de bedoeling zijn maar voor deze brute stier zal graag een oogje dicht worden geknepen. Normally this would not quite be right but this brutal like a blind bull would be squeezed.Checking.Normally this would whole not be the meaning but für this brutal bull will gerne be een eyetje kept close.= beter.
Quote from: karsten on March 08, 2010, 09:52:50 pm Normaal zou dit niet helemaal de bedoeling zijn maar voor deze brute stier zal graag een oogje dicht worden geknepen. Normally this would not quite be right but this brutal like a blind bull would be squeezed.Checking.
Normaal zou dit niet helemaal de bedoeling zijn maar voor deze brute stier zal graag een oogje dicht worden geknepen. Normally this would not quite be right but this brutal like a blind bull would be squeezed.
Quote from: Kevin on March 08, 2010, 09:57:42 pmik heb niks ontvangen Ik had terug gestuurd;DOe hem anders maar onder KATM
ik heb niks ontvangen
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
-
Quote from: Big Bol on March 08, 2010, 10:02:18 pmQuote from: Kevin on March 08, 2010, 09:57:42 pmik heb niks ontvangen Ik had terug gestuurd;DOe hem anders maar onder KATMoke..PM jij ff een mod dan
Hahahaha, typ in bij Google 'hooverhand', kijk bij afbeeldingen en dan 2e pagina
Quote from: Jaggie on March 08, 2010, 09:59:49 pmQuote from: Jaggie on March 08, 2010, 09:58:10 pmQuote from: karsten on March 08, 2010, 09:52:50 pm Normaal zou dit niet helemaal de bedoeling zijn maar voor deze brute stier zal graag een oogje dicht worden geknepen. Normally this would not quite be right but this brutal like a blind bull would be squeezed.Checking.Normally this would whole not be the meaning but für this brutal bull will gerne be een eyetje kept close.= beter.Ah bedankt voor de tip Ga ik het nog even aanpassen in m'n tekstONEE, ik ga slapen.Doei
Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt
arjen was er hij belde nog