Quote from: Nick on February 20, 2010, 10:07:18 pmKees ik ben 1 meter 94, als ik in een kindermaat raak is er toch iets ernstig mis denk ik. Bij de fopwinkel hebben ze hier een boxer (of slip, weet het ff niet) met een gigantisch lange slurf xDLache om een x op een verjaardag te geven
Kees ik ben 1 meter 94, als ik in een kindermaat raak is er toch iets ernstig mis denk ik.
G-spottie Fiat Panda Driverhttp://forum.autogespot.com/index.php?action=profile;u=608
Quote from: Kees on February 20, 2010, 10:09:32 pmQuote from: Nick on February 20, 2010, 10:07:18 pmKees ik ben 1 meter 94, als ik in een kindermaat raak is er toch iets ernstig mis denk ik. Bij de fopwinkel hebben ze hier een boxer (of slip, weet het ff niet) met een gigantisch lange slurf xDLache om een x op een verjaardag te geven Dat weet jij weer he.
Quote from: Jaggie on February 20, 2010, 10:10:01 pmQuote from: Kees on February 20, 2010, 10:09:32 pmQuote from: Nick on February 20, 2010, 10:07:18 pmKees ik ben 1 meter 94, als ik in een kindermaat raak is er toch iets ernstig mis denk ik. Bij de fopwinkel hebben ze hier een boxer (of slip, weet het ff niet) met een gigantisch lange slurf xDLache om een x op een verjaardag te geven Dat weet jij weer he.Koop jij nooit cadeaus voor een verjaardag dan?
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Gast Lekker op een 22"widescreen
Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt
Jaaaaaa daar zijn we weer! Extreem dom bestaat dus toch nog. Nick post weer vieze linkjes in de SC Tot over een maand!