- spiegels, de spiegels van een saxo kunnen niet naar binnen. er zit een veer in die ze weer recht trekt. maar deze veren willen nog wel eens knappen en dan worden ze of vastgekit ofzo.. kijk er gewoon even naar.
Jawel hoor, kan wel

Althans, die van mij wel

Roest valt opzich wel mee. Mijn auto is nu bijna 12 jaar en nu begint binnen de voorste wielkuip roest te vormen. Gelukkig oppervlakkige roest dus cared me niet zo heel veel.
Kleine update. Rij er vrij weinig in, want auto van werk.
Begin januari is de auto technisch 100% in orde gemaakt. Ook zit er sinds een poosje weer een nieuwe APK. Voor de APK moest ik een ashoes vervangen (meteen maar hele as gedaan, was net zo duur) en kentekenverlichting. Hiervoor heb ik maar meteen blauwe LEDjes laten plaatsen.
Sinds de tijd dat de auto stil is komen te staan (ging rond september de stalling in, met een uitstapje Ring er tussen) heb ik voor een kleine 700 euro lopen versleutelen. Klepsealtjes, Zuigerveren, Koppakking, grote beurt etc. Hij schijnt al sinds een jaar of wat op halve compressie te rijden, dus het was wel even wennen na de reparatie omdat het ding serieus veel sneller is geworden.
Hopelijk kan hij zo weer even mee dacht ik: NOT! 2 dagen nadat ik er weer mee ging rijden en net na het vervangen van mn rechter as, maakte ineens de linkeras ook een tyfus herrie. Gelukkig maakt hij sporadisch herrie dus kan ik er volgens de monteur nog even mee door rijden. Als het trackday seizoen weer begint laat ik hem wel nog even, voor de zekerheid, controleren en meteen die as vervangen. Heb er in ieder geval al wel ziek veel zin in om te scheuren op Zandvoort, de Ring en hopelijk dit jaar ook een keer op Assen. Oja ook jammer. Het spatbord wat ik in mei op de weg van de Ring naar NL verloren ben is vorige week van mijn auto afgestolen. Stelletje klootzakken.
De DS4 heeft eigenlijk ook een poosje stil gestaan. 200pk, 245 breed rubber en sneeuw is namelijk geen goede combinatie. Daarna was onze showroom DS4 verkocht dus moest het witte gevaarte de showroom in. Helaas is de DS4 ook niet helemaal probleemloos. Bij hard remmen piepen de schijven als een gek en als ik m'n iPhone soms in de USB plug slaat het hele navigatiescherm op zwart. Voor het laatste is eigenlijk een simpele update nodig, dus even kijken of ik die kan laten uitvoeren. Helaas gaat m'n baas in onze DS5 rijden dus kan ik die niet meer elke keer mee krijgen

Foto time!