Ook ik kan niet achter blijven. Hierbij mijn trots:
Citroen Saxo 1.6 16v VTS Bitone (slechts 4 in NL!)
KM stand bij aanschaf: 146011
Opties: elek. ramen, elek spiegels, cv met ab, lmv 15 inch, sportstoelen, mistlampen, airbags, abs, alarm klasse 2 en nog wat troepjes. Voor een auto uit dit segment en van dit bouwjaar redelijk luxe.
Sinds december 2009 in bezit. De vorige eigenaar (autobedrijf Tasveld in Montfoort) zei dat er geen onderhoudshistorie bij was, waardoor ik de distributie heb laten doen. Bij aflevering vond ik een onderhoudsboekje waarin stond dat de distributie bij 120k gewoon vervangen was. Ook heb ik nu contact met de gene die er van 2006 tot 2009 in reed.
Even wat specs:
Bouwjaar: 03-2001
Het vermogen wordt geschat 138 pk (origineel 120pk, maar geen idee wat er allemaal aan gedaan is, vorige eigenaar heeft dynorun rapport).
0-100 in 7.7 sec
top: 230 km/h op de GPS
5 versnellingen
1600cc met 16 kleppen
Wat is er aan gebeurd:
-Verlaagd (
en flink ook, rijdt echt zwaar kut EDIT na een paar rondjes Ring. Ik wil niet meer zonder

)
-Booskijkers (Jezus wat lelijk, gaan er dus af)
-Raceland airbox van carbonfiber (klinkt super dik)
-Sparco veerpootbrug
en nog wat prulletjes.
Wat wordt er nog aan gedaan:
-Booskijkers eraf!!! EDIT done
-Led dagrijlichten inbouwen, en niet zo lelijk als Halfords maar wat proffer. EDIT gaat niet meer komen, kansloos
Op een wat langer termijn heb ik wel wat ideetjes zoals een maatje kleinere lmvtjes (financieel gezien wat beter) en die zwart laten spuiten. Ook zou ik graag een 2e hands lederen interieur op de kop willen tikken maar daar moet eerst goed voor gespaard worden. Zelfde geldt voor het carwrappen wat ik ook erg graag zou willen, maar das best prijzig.
21 nov: Proefrit

15 dec: Ophalen

Winterweer:

Klein shootje met Biro:

Hopelijk is het wat! Ik ben er in elk geval heel erg blij mee, zeker als ik de zo veelste Golf GTI eruit heb getrokken. Sukkels

kusjes