Total Members Voted: 35
Voting closed: January 18, 2010, 04:24:38 pm
Zegt genoeg toch? Vind persoonlijk dat AM een beetje lui is geweest en dat het te veel een verlengde DB9 is, hoewel de ruimte achteraan toch niet eens van een deftige 4zitter is, dus voor mij liever een Panamera.
Dat heb je ook echt nodig als je achterin zit
Ik vind het een erg mooie auto. Stuk stijlvoller dan een Panemera. Ook het geluid is een stuk beter. Achterin zit je echt heel goed. De achterzittingen zijn net wat hoger zodat je goed over de voorstoelen heen kan kijken en goed op de weg kan kijken.
Quote from: w-crew on January 19, 2010, 06:28:53 pmIk vind het een erg mooie auto. Stuk stijlvoller dan een Panemera. Ook het geluid is een stuk beter. Achterin zit je echt heel goed. De achterzittingen zijn net wat hoger zodat je goed over de voorstoelen heen kan kijken en goed op de weg kan kijken. Je kunt alleen je benen niet kwijt, maar ja, dat is maar een kleinigheidje.......
Ik ben 1,85 en voelde me anders aardig opgevouwen
Quote from: Mb on January 19, 2010, 06:38:25 pmDat heb je ook echt nodig als je achterin zit Ja. Als je achterin zit wil je goed zicht hebben op de weg. Dat is tenminste onderzocht dat mensen dat prettig vinden. Dus vandaar dat de Rapide dat ook heeft.
Quote from: w-crew on January 20, 2010, 07:41:30 pmQuote from: Mb on January 19, 2010, 06:38:25 pmDat heb je ook echt nodig als je achterin zit Ja. Als je achterin zit wil je goed zicht hebben op de weg. Dat is tenminste onderzocht dat mensen dat prettig vinden. Dus vandaar dat de Rapide dat ook heeft.Ik heb nog nooit van mn leven over stoelen heen kunnen in een auto volgens mij. En dat komt niet door mijn lengte..Met het lage dakje van de Rapide lijkt me dat helemaal moeilijk. Ik kijk altijd gewoon tussen de stoelen door..?
Quote from: db on January 15, 2010, 09:04:36 pmZo istie wel erg dik Mooi standpunt