Quote from: Rody on January 24, 2010, 08:58:25 pmLeuk filmpje, alleen jammer dat het een beetje trillerig gaat. Ik bedoel, misschien dat je beter met een statief kan filmen ofzo ?Ja heb je helemaal gelijk in. Had er wel een bij maar ben er maar niet aan begonnen. Ik ben op zaterdag geweest en het was gewoon echt een grote mieren hoop volk, zie 3:10 van het filmpje, ofwel niet echt de mogelijkheid om een statief te gebruiken. Volgende keer beter.
Leuk filmpje, alleen jammer dat het een beetje trillerig gaat. Ik bedoel, misschien dat je beter met een statief kan filmen ofzo ?
ik weet niet in hoeverre het autosalon ook een dealership is maar ik neem aan dat men foto's van brussels motor show hier wel thuis horen, vond men foto van de 458 de beste die ik maakte op het salon.
Ferrari 458 Italia Revving!Zelfgemaakt filmpje van het geluid van een 458 Italia
Quote from: steffen on January 27, 2010, 07:31:29 pmFerrari 458 Italia Revving!Zelfgemaakt filmpje van het geluid van een 458 Italia Wat stond ernaast?