Waarom die laatste in het Frans? 
Snap je hem niet

? Zal de nederlandse eens zoeken

EDIT: Ik was blij. Mijn vriendin en ik waren al een jaar aan het daten, en toen besloten wij te gaan trouwen. Mijn ouders hielpen ons zo veel ze konden, mijn vrienden moedigden mij aan, en mijn vriendin? Ze was als een droom! Er was alleen een ding dat mij dwars zat, en dat was mijn schoonmoeder. Ze was een carrière-vrouw, slim, maar heb belangrijkste ze was erg mooi en sexy, en soms flirtte ze met mij, behoorlijk veel zelfs, en dan voelde ik me erg oncomfortabel. Op een dag, belde ze mij en vroeg mij te komen, om de uitnodigingen te checken. En dus ging ik er heen. Ze was alleen, en toen ik binnenkwam fluisterde ze tegen mij dat ik snel getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens en verlangens voor mij had die ze niet kon overwinnen. Maar voor ik ging trouwen en ik mij had gebonden met haar dochter, wou ze voor een keer de liefde met mij bedrijven. En wat kon ik zeggen? Ik was in een totale schok, en kon geen woord meer uitbrengen. En toen zei ze: "Ik ga naar de slaapkamer, en als je er klaar voor bent, kom dan naar me toe en neem me!" Ik keek alleen naar haar heerlijke achterkant toen zij naar boven ging. Ik stond daar nog een moment, en toen draaide ik mij om en liep naar de voordeur… Ik opende die, en stapte uit het huis.
Daar stond haar man. En met tranen in zijn ogen knuffelde hij mij en zei: "Wij zijn er blij om, dat jij onze test doorstaan hebt, en naar buiten bent gestapt. We kunnen ons geen betere man wensen voor onze dochter. Welkom in de familie."
Geleerde les: Laat altijd je condooms in de auto liggen!!!
Een jongeman loopt voorbij een supermarkt en ziet er een bericht aan het uitstalraam hangen waarop vermeld staat dat de eigenaar op zoek is naar een verkoper. Hij stapt de winkel binnen en zegt dat hij de job graag wil.
De eigenaar vraagt hem of hij ervaring heeft waarop de jongen het volgende antwoord: "Ik? Ervaring? Ik ben de koning van de verkoop. Mijn neef had een winkel en ik heb er zoveel verkocht dat hij stinkend rijk is geworden. Hij woont nu in Brazilië en hoeft niets meer te doen dan te luieren in de zon. Ik zweer op het hoofd van mijn moeder dat er geen betere verkoper bestaat dan ik."
De eigenaar beslist dat de jongen die dag nog laat beginnen om zijn verkooptalenten uit te testen. 's Avonds komt hij terug om te zien hoeveel hij verkocht heeft.
"En? Heb je veel verkocht?"
"Het spijt me, maar ik heb maar één klant gezien, ik zweer het je."
"Tja, dat is niet echt fantastisch. Voor hoeveel heb je aan hem verkocht?"
"Maar voor 155.000 EURO"
"Wat? 155.000 EURO? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen?"
En de verkoper vertelt: "De klant kwam binnen en ik verkocht hem één vishengel. Ik stelde hem ook geschikt aas voor alsook een kist om zijn materiaal in te bewaren. Ik vertelde hem dat één lijn eigelijk niet voldoende is om goed te kunnen vissen en zei hem dat hij met de andere lijn, die ik hem toonde zelfs Moby Dick zou vangen. Voor die lijn had hij natuurlijk ook een reeks aangepaste dobbers en vliegjes nodig. Omdat hij een belachelijk figuur zou slaan bij de andere vissers verkocht ik hem ook de aangepaste outfit, een waterdichte broek, laarzen, een jas, was om z'n jas te beschermen en een petje. Ah ja, want met een splinternieuwe uitrusting en zonder aangepaste kledij ziet hij eruit als een idioot en onze klanten mogen er niet uitzien als idioten, nietwaar? Ik vroeg hem waar hij van plan was om te gaan vissen en hij zei dat hij naar zee wou gaan. Ik heb hem dan ook gezegd dat hij best een boot zou kopen en verkocht er hem één van 12 meter met 2 buitenboordmotoren. Toen ik vroeg hou hij die boot naar de kust zou brengen, zei hij dat hij dat nog
niet goed wist. Ik heb hem dan maar de allernieuwste Mercedes Jeep verkocht met een aanhangwagen om de boot aan vast te maken. Als ik alles optelde kwam ikaan 155.033 EURO, ik heb het prijskaartje afgerond naar 155.000 EURO en hij heeft z'n cheque ondertekend."
De mond van de eigenaar valt open, hij gelooft z'n eigen oren niet en zegt: "Je hebt een Mercedes verkocht aan iemand die eigelijk een hengel kwam kopen?"
"Wel, niet echt. De klant kwam eigelijk een doos tampons kopen voor
z'n vriendin" en toen ik zei "aangezien je weekend toch naar de vaantjes
is, waarom zou je niet eens gaan vissen?"