May 23, 2012, 06:15:32 pm

Author Topic: Het Grrroooooooooooooote Moppen-Topic! Deeltje 7  (Read 41399 times)

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • TROLOLOL
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
Het Grrroooooooooooooote Moppen-Topic! Deeltje 7
« on: November 03, 2009, 08:25:19 pm »
Op een dag verscheen er een man, genaamd Dirk, in een dorp. Hij verklaarde eikels te willen kopen en wilde daar één Euro per stuk voor betalen. Omdat er veel eikenbomen in het dorp stonden, begonnen de dorpsgenoten snel eikels te verzamelen. De man kocht een week later duizenden eikels voor een Euro per stuk.

De man verklaarde dat hij een week later zou terugkomen en twee Euro per stuk zou betalen per eikel. Opnieuw begonnen de dorpsgenoten eikels te verzamelen, alhoewel er veel minder eikels over waren. De man verscheen een week later, betaalde twee Euro per stuk en verklaarde een week later opnieuw te verschijnen en vijf Euro per eikel te betalen.

De voorraad eikels was vrijwel opgeraakt en de dorpsbewoners zetten alles op alles om maar nieuwe eikels te vinden. Ze vonden er toch nog een paar. De man verscheen precies op tijd een week later, betaalde vijf Euro per eikel en verklaarde een week later terug te komen en twintig Euro per eikel te betalen.

De dorpsbewoners konden echter geen eikels meer vinden. Toen verscheen er een dag later een tweede man met een grote zak eikels op zijn rug. De dorpsbewoners vroegen of ze de eikels van de man konden kopen, maar de man vroeg er 15 Euro per stuk voor. De dorpsbewoners verzamelden al het geld wat ze konden vinden. Al het spaargeld wat ze hadden legden ze bij elkaar en ze kochten de grote zak eikels.

Een week later verscheen de man echter niet meer. Ze zagen de man later op t.v. terug met een AZ-stropdas om. Ze waren al hun geld kwijt en het enige wat er achter bleef was een grote hoeveelheid eikels

hihi  :+

Like me on facebook, if you support my work. :)
Quote from: Martijn
respect voor vrouwen :')
Alle vrouwen zijn hoeren

jeroen-m

• Bentley Continental GTC Driver
  • Youtube.com/AutospotterJeroenM
    • View Profile
    • Youtube Channel
Re: Het Grrroooooooooooooote Moppen-Topic! Deeltje 7
« Reply #1 on: November 03, 2009, 08:27:17 pm »
:+
Update : 09/07/10
http://www.youtube.com/user/AutospotterJeroenM
- Italia A Zandvoort - LP670-4 SV - Stirling Moss - Arrested Nissan GTR- R8 V10 - V12 Vantage -

Joeri!

• Life is ours, we live it our way
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #2 on: November 03, 2009, 08:30:47 pm »
_O-

Joey-3301

• Ford Focus ST Driver
  • - In Nomine Patris Et Fili, Et Spiritus Sancti -
    • View Profile
« Reply #3 on: November 03, 2009, 08:35:38 pm »
Haha, ik heb er zwaar respect voor.. Voor die mop dan! :P

Het is echt een goeie! :P

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Pr0n.
« Reply #4 on: November 03, 2009, 08:57:36 pm »
Humor :P
Camera: Canon EOS 1000D
Objectieven: Canon EF-S 18-55mm F3.5/5.6 - Canon EF 50mm F/1.8 - Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO DG Macro - Tokina AT-X 124 PRO AF DX 12-24mm F/4
Flitser: Canon Speedlite 430 EX II

Videocamera: GoProHD Motorsport

PieterF

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • Driftin'
    • View Profile
« Reply #5 on: November 04, 2009, 09:41:09 am »
Hoe noem je de vrouw van een bosjesman?

Een takkewijf :bassie:

Klikken maar! :D
Flickr

Cedric

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: November 04, 2009, 10:26:43 am »

Een kerel komt de supermarkt binnen en vraagt aan de caissière: "Waar vind ik de Tampax tampons"?
"Derde gang links meneer," antwoordt de caissière.
Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa.
In zijn winkelwagentje 3kg watten en 2m touw !
Als de caissière eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: "Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer."
Die kerel antwoordt:
"Verleden week stuur ik mijn vrouw om een pakje sigaretten.
Komt ze thuis met tabak en vloeitjes, awel, ze kan ze nu ook maar zelf rollen!"

Een aantrekkelijk vrouw heeft een mooie kledingkast gekocht bij Ikea.
Na een paar dagen belt ze de meubelzaak en klaagt dat de kast een paar keer per dag spontaan in elkaar stort. Een mannetje van Ikea komt eens kijken naar het probleem en constateert dat iedere keer als er een trein passeert de kast inderdaad instort. Omdat hij niet kan zien wat het precies begeeft gaat hij in de kast staan om daar, met een zaklamp, alle boutjes, moertje en schroefjes in de gaten te houden.

Hij staat in de kast en hoort gestommel. Dan wordt de kast opengetrokken en de Ikeaman staat oog in oog met een gespierde kerel. Het blijkt de vriend van de vrouw te zijn en deze wil weten van de man in de kledingkast van zijn vriendin uitspookt.
"Tsja", zegt de Ikeaman, "u gelooft het vast niet maar ik sta hier op de trein te wachten".

Hier volgen 10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw de rekken afschuimt.

1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC's

4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"

5) Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje : "Neem mij! Neem mij!"

8) Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon : "We hebben een code 3 op de zuivelafdeling !" Kijk wat er gebeurt.

9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs : "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!"

10) Ga in een pashokje zitten en roep dat het WC-papier op is.

Après avoir fréquenté ma fiancé pendant un an, nous avons décidé de nous marier le mois prochain. La mère de ma fiancée, ma future belle-mère est géniale (en plus d'être terriblement sexy). Elle s'est occupée tout seule de tous les préparatifs : mariage, église, musique,  photographe, dîner,fleurs, etc. Hier elle m'a appelé pour me demander de passer chez elle pour revoir la liste des invités et y retirer quelques personnes de ma famille car le total dépassait nos prévisions. Quand je suis arrivé, nous avons revu la liste et avons finalement obtenu un total de 150 invités. C'est là qu'elle me laisse bouche bée et me dit qu'elle me trouve être un homme très attirant, que dans un mois je serai marié et que plus rien ne sera possible après ça, et donc qu'elle souhaiterait qu'on fasse l'amour comme des bêtes. C'est alors qu'elle se lève, se dirige sensuellement vers la chambre à coucher et me susurre à l'oreille que je savais très bien où se  trouve la porte de sortie, si je décidais de partir. Je suis resté debout immobile, excité, gelé, excité, pendant au moins 3 minutes et finalement j'ai décidé que je savais parfaitement quel chemin j'allais prendre. Je me suis dirigé en courant vers la porte de sortie, je suis sorti, et dehors je vois appuyé contre le capot de ma voiture son mari souriant. Je crois me rappeler ce qu'il m'a dit, qu'ils voulaient seulement s'assurer que leur chère fille allait bien épouser un homme bien éduqué et honnête, et ils ont pensé que me tester de cette façon en serait la preuve, que j'ai brillamment passé. Puis il m'embrasse sans que je puisse dire quoi que ce soit, tellement j'étais perturbé par tant d'émotions, puis il m'a félicité. Conclusion : Heureusement que j'avais mes capotes dans la voiture, parce que si elles avaient été dans ma poche...

Wouter

• Reactie-koning
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: November 04, 2009, 11:06:06 am »
Waarom die laatste in het Frans? :+

Cedric

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: November 04, 2009, 11:06:54 am »
Waarom die laatste in het Frans? :+

Snap je hem niet :+? Zal de nederlandse eens zoeken :bassie:

EDIT: Ik was blij. Mijn vriendin en ik waren al een jaar aan het daten, en toen besloten wij te gaan trouwen. Mijn ouders hielpen ons zo veel ze konden, mijn vrienden moedigden mij aan, en mijn vriendin? Ze was als een droom! Er was alleen een ding dat mij dwars zat, en dat was mijn schoonmoeder. Ze was een carrière-vrouw, slim, maar heb belangrijkste ze was erg mooi en sexy, en soms flirtte ze met mij, behoorlijk veel zelfs, en dan voelde ik me erg oncomfortabel. Op een dag, belde ze mij en vroeg mij te komen, om de uitnodigingen te checken. En dus ging ik er heen. Ze was alleen, en toen ik binnenkwam fluisterde ze tegen mij dat ik snel getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens en verlangens voor mij had die ze niet kon overwinnen. Maar voor ik ging trouwen en ik mij had gebonden met haar dochter, wou ze voor een keer de liefde met mij bedrijven. En wat kon ik zeggen? Ik was in een totale schok, en kon geen woord meer uitbrengen. En toen zei ze: "Ik ga naar de slaapkamer, en als je er klaar voor bent, kom dan naar me toe en neem me!" Ik keek alleen naar haar heerlijke achterkant toen zij naar boven ging. Ik stond daar nog een moment, en toen draaide ik mij om en liep naar de voordeur… Ik opende die, en stapte uit het huis.
Daar stond haar man. En met tranen in zijn ogen knuffelde hij mij en zei: "Wij zijn er blij om, dat jij onze test doorstaan hebt, en naar buiten bent gestapt. We kunnen ons geen betere man wensen voor onze dochter. Welkom in de familie."

Geleerde les: Laat altijd je condooms in de auto liggen!!!

Een jongeman loopt voorbij een supermarkt en ziet er een bericht aan het uitstalraam hangen waarop vermeld staat dat de eigenaar op zoek is naar een verkoper. Hij stapt de winkel binnen en zegt dat hij de job graag wil.
De eigenaar vraagt hem of hij ervaring heeft waarop de jongen het volgende antwoord: "Ik? Ervaring? Ik ben de koning van de verkoop. Mijn neef had een winkel en ik heb er zoveel verkocht dat hij stinkend rijk is geworden. Hij woont nu in Brazilië en hoeft niets meer te doen dan te luieren in de zon. Ik zweer op het hoofd van mijn moeder dat er geen betere verkoper bestaat dan ik."
De eigenaar beslist dat de jongen die dag nog laat beginnen om zijn verkooptalenten uit te testen. 's Avonds komt hij terug om te zien hoeveel hij verkocht heeft.
"En? Heb je veel verkocht?"
"Het spijt me, maar ik heb maar één klant gezien, ik zweer het je."
"Tja, dat is niet echt fantastisch. Voor hoeveel heb je aan hem verkocht?"
"Maar voor 155.000 EURO"
"Wat? 155.000 EURO? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen?"
En de verkoper vertelt: "De klant kwam binnen en ik verkocht hem één vishengel. Ik stelde hem ook geschikt aas voor alsook een kist om zijn materiaal in te bewaren. Ik vertelde hem dat één lijn eigelijk niet voldoende is om goed te kunnen vissen en zei hem dat hij met de andere lijn, die ik hem toonde zelfs Moby Dick zou vangen. Voor die lijn had hij natuurlijk ook een reeks aangepaste dobbers en vliegjes nodig. Omdat hij een belachelijk figuur zou slaan bij de andere vissers verkocht ik hem ook de aangepaste outfit, een waterdichte broek, laarzen, een jas, was om z'n jas te beschermen en een petje. Ah ja, want met een splinternieuwe uitrusting en zonder aangepaste kledij ziet hij eruit als een idioot en onze klanten mogen er niet uitzien als idioten, nietwaar? Ik vroeg hem waar hij van plan was om te gaan vissen en hij zei dat hij naar zee wou gaan. Ik heb hem dan ook gezegd dat hij best een boot zou kopen en verkocht er hem één van 12 meter met 2 buitenboordmotoren. Toen ik vroeg hou hij die boot naar de kust zou brengen, zei hij dat hij dat nog
niet goed wist. Ik heb hem dan maar de allernieuwste Mercedes Jeep verkocht met een aanhangwagen om de boot aan vast te maken. Als ik alles optelde kwam ikaan 155.033 EURO, ik heb het prijskaartje afgerond naar 155.000 EURO en hij heeft z'n cheque ondertekend."
De mond van de eigenaar valt open, hij gelooft z'n eigen oren niet en zegt: "Je hebt een Mercedes verkocht aan iemand die eigelijk een hengel kwam kopen?"
"Wel, niet echt. De klant kwam eigelijk een doos tampons kopen voor
z'n vriendin" en toen ik zei "aangezien je weekend toch naar de vaantjes
is, waarom zou je niet eens gaan vissen?"

« Last Edit: November 04, 2009, 11:11:35 am by Cedric »

Sturrus

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Photoshoot M3 E92
    • View Profile
« Reply #9 on: November 04, 2009, 05:02:47 pm »
Hahahahaha _O-, erg goede moppen Cedric _O_

I-Go

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Geen tekst...
    • View Profile
    • FlickR
« Reply #10 on: November 04, 2009, 10:03:36 pm »
2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

Dat heb ik een x bij de Kruidvat gedaan, alle kookwekkers ingesteld op 10 minuten :P
Toen naar mijn vriendin gegaan en zei ik tegen haar: over 10 minuten gaan we lachen.
Vroeg ze: Wat heb je nu weer gedaan?
10 minuten later kreeg ik een blik van haar en zei ze: Je gaat me toch niet zeggen dat je hier voor hebt gezorgd _O-
Geweldig al die wekkers tegelijk af en meteen een medewerker er naar toe :L
FlickR

Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport

japper

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: November 05, 2009, 11:06:12 am »

Dat heb ik een x bij de Kruidvat gedaan, alle kookwekkers ingesteld op 10 minuten :P
Toen naar mijn vriendin gegaan en zei ik tegen haar: over 10 minuten gaan we lachen.
Vroeg ze: Wat heb je nu weer gedaan?
10 minuten later kreeg ik een blik van haar en zei ze: Je gaat me toch niet zeggen dat je hier voor hebt gezorgd _O-
Geweldig al die wekkers tegelijk af en meteen een medewerker er naar toe :L
haha, geweldig _O-

Pony

• Voer geen oorlog, maar pony's!
    • View Profile
« Reply #12 on: November 05, 2009, 10:20:01 pm »
Hele goeie moppen!! ;)

Bye Bye AG Peugeot Club!

Joeri!

• Life is ours, we live it our way
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #13 on: November 07, 2009, 09:25:43 am »
Van gogh een oor aannaaien is nooit grappig...

Tegen een kabouter zeggen dat je hem of haar wel op de hoogte houd is nooit grappig...

De redacteur van de Story in het Weekend naar zijn Prive vragen is nooit grappig...

Je fotorolletje opsturen naar een ontwikkelingsland is nooit grappig...

Een nooit grappig, grappig vinden is nooit grappig...

:)

leferink

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Enjoy the ride!
    • View Profile
« Reply #14 on: November 07, 2009, 09:32:55 am »
Van gogh een oor aannaaien is nooit grappig...

Tegen een kabouter zeggen dat je hem of haar wel op de hoogte houd is nooit grappig...

De redacteur van de Story in het Weekend naar zijn Prive vragen is nooit grappig...

Je fotorolletje opsturen naar een ontwikkelingsland is nooit grappig...

Een nooit grappig, grappig vinden is nooit grappig...

:)

Je fotorolletje opsturen naar een ontwikkelingsland is nooit grappig...  _O- :')