May 23, 2012, 06:02:17 pm

Author Topic: Gumball 3000  (Read 8263 times)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
Re: Gumball 3000
« Reply #30 on: May 15, 2005, 09:07:42 pm »
Gumball 3000 2005, Chateau D’acoz.

Smiddags om 15:00 vertrokken uit delft. Om 17:00 aangekomen in Charleroi en ingechecked in ons hotel voor 17 euro pp de nacht heb je echt een flex bed :D. Toen naar Acoz gegaan om te kijken waar we moesten zijn. Kasteel gevonden 20 minuten rijden van ons hotel. Daar ff wat foto’s gemaakt van het kasteel.

Er stonden zelfs al mensen te wachten! Teruggegaan boodschappen gedaan en wat gaan eten. :) Bij de pizzeria aan de overkant van het hotel. Lekker Jupiler erbij :D
Toen om 21:15 naar Acoz gegaan en naar wat wij verwacht hadden was het UBERdruk. Meer dan 2000 man zeker stond er langs de dorpsweg aan allebei de kanten. We reden tussen die mensen door op naar het Kasteel zoals veel mensen dachten. Toen omgekeerd en een heel stuk verder de auto geparkeerd. We zijn toen terug gelopen naar het kasteel. En het werd steeds maar drukker.
Daar aangekomen bij het kasteel stonden er al een aantal Ferrari’s. Toen hebben we besloten om wat eerder aan de weg te gaan staan omdat het daar echt te druk was en dus niet echt goed foto’s en film kon maken. We gingen even verderop de weg staan vlak bij een pils tent.  Allemaal gestoorde Belgen die bezopen waren e.d.

Ondertussen 23:00 de tijd dat volgens de Gumball planning de eerste auto zou aankomen. Niet dus……. 0:30 kwamen de 1e 4. Een Phantom. Carrera gt, BMW DIESEL POWER. En nog 2 Porsches.

Het lukte aardig om een video te maken gewoon midden op de weg gaan staan en filmen maar. Helaas is het maken van foto’s wat minder gelukt dit omdat er teveel weerkaatsing was van de flits.

Zo ook erachter gekomen dat er 2 soort gumballers zijn. Gassers en Patsers. De patsers rijden met ramen dicht voorbij en zeggen geen woord. En de gassers ramen open muziek aan en gassen voor vaderland. Echt cool. Ook waren er gewonen auto’s die er tussen reden. Ook mensen roepen gassen gassen hehe. En die gasten met hun ford focus diesel gassen hehe. Er was ook nog een Hummer die wilden keren op een kleine weg tussen 100 mensen ofzoiets. Deze werdt uitgescholden. Net als de politie die langsreed. Tot 3 uur kwamen er auto’s binnen. Daarna zijn we nog ff het kastaal terrein opgegaan en daar was het echt mooi aangekleed.

Ook werden er Gumball kaartspellen uitgedeeld JOEPIE. En kon je de checklist bekijken. Maar helaas het enige mindere aan deze dag geen Enzo’s SLR’s of Pagani Zonda :(. Gezien, deze hadden het checkpoint “gemist” en gingen meteen door naar Praag. Was het verhaal van die checkpoint gast. Maar het kan ook zo zijn dat die dus aangehouden zijn o.i.d
Nadat gehoord te hebben van de leiding zijn we maar om 4 uur naar het hotel gegaan. Om daar nog ff een pilsje te gaan drinken. En de foto’s te bekijken om 530 zijn we maar gaan slapen om de volgende dag om 12uur weer naar Brussel te gaan. Owja nog een minpunt de Maglite is gestolen 
Wat trouwens ook een rage hier is, een ferrari sticker op je bmw of seat plakken.

urnie

• Echte naam: Raymond
  • Modder-Eter
  • BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: May 15, 2005, 09:08:32 pm »
Nou ach ach wat in en in triest ook weer zeg. Maar ja die gasten zullen er denk ik niet mee zitten (de meeste dan) <--- Reactie op het teletekst bericht.

EDIT: Nog een beroemd iemand gespot zoals op de teletekst pag hierboven?
« Last Edit: May 15, 2005, 09:12:08 pm by urnie »
sjenkie!!!

SLR

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Xsycol: Absolute absolution
    • View Profile
« Reply #32 on: May 15, 2005, 09:23:08 pm »
Vette foto's en een vet verhaal! Jammer dat er geen enzo, SLR of pagani's waren.... Maar voor de rest...vette wagens!

SLR
It's a hard choice: THC, XTC, Cocain, Speed or XSYCOL?

m3e30

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #33 on: May 15, 2005, 09:24:38 pm »
Gumball was net bij het RTL nieuws
Joep :thumbsup: 8)7

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #34 on: May 15, 2005, 09:30:20 pm »
Hier het eerste filmpje! Geluid lekker hard zetten. Is goed voor je oren :)

http://rapidshare.de/files/1781224/MOV02387.MPG.html

even onderaan op free drukken en dan w88
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Sandros

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: May 15, 2005, 10:47:01 pm »
Welkom terug weer boyz :)

Zo te horen en te zien hebben jullie je wel vermaakt. Naast een hoop vette wagens iig ook een hoop :bier: :vork: en :feest:

Jammer van die SLR's en Enzo's...

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #36 on: May 15, 2005, 11:02:57 pm »
Welkom terug weer boyz :)

Zo te horen en te zien hebben jullie je wel vermaakt. Naast een hoop vette wagens iig ook een hoop :bier: :vork: en :feest:

Jammer van die SLR's en Enzo's...

Juist en nu ga ik tukken  :sleephappy:
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Pim360

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile

Pim360

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: May 16, 2005, 01:32:09 am »
Zaterdag avond ook naar Gumball geweest. Was ook erg vet, de auto's die je daar ziet rijden zijn toch auto's die je niet elke dag tegenkomt. Het was inderdaad zo dat er twee soorten deelnemers waren (degene die gassen en degene die zonder op te kijken doorrijden). Gelukkig waren het over het algemeen gassers. Was jammer dat er een deel auto's waren doorgereden, maar dat mocht de pret niet drukken. Mijn persoonlijke favoriet van de avond was de Ferrari 550 LM, wat een beest van een wagen. Het was inderdaad erg druk, vooral op het beginnen was het flink duwen en trekken voor een goede plaats (daardoor heeft er nog een Porsche over mijn voeten gereden). Naderhand op een tankstation nog even met twee Amerikanen staan praten die met een Ferrari 360 Modena meereden, ze waren net aangehouden omdat ze 150 reden, maar de politie had ze gematst en had hen geen bekeuring gegeven. Verder zeiden ze dat ze niet kon wachten tot ze in Duitsland waren. Het viel me sowieso op dat alles erg open was, je kon even snel met de deelnemers praten en met de Gumball medewerkers.  Al met al dus een super belefenis, en als ze weer een keer in de buurt komen met een van de komende edities ben ik zeker weer van de partij. Ook zal ik nog wat foto's op het forum plaatsen. Sander en Boink, misschien zijn we elkaar nog wel tegengekomen, zou me niets verbazen.

duko

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: May 16, 2005, 08:40:48 am »
Errug gaaf hoor :).. Idd jammer van de 'Supercars' maarja..
Vette verhalen en leuke foto's  :thumbsup:

Ik ga nu ff de filmpjes bekijken :P

Klik op sig!

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #40 on: May 16, 2005, 11:53:10 am »
Verhaal

Ik ga nu ff je filmpies bekijken.
Misschien zie ik mezelf nog staan :P

Jij stond vlak bij de ingang?
Ik ben daar wel een paar keer heen gelopen.
« Last Edit: May 16, 2005, 12:10:45 pm by Sander »

Vossie

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: May 16, 2005, 12:13:23 pm »
Ziet er echt super gaaf uit :Y
Alleen inderdaad jammer van de SLR's en Enzo's
Maar er was toch ook nog een filmpje van een Carrera GT vol op het gas??
Daar ben k namelijk erg benieuwd naar :shiny:

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #42 on: May 16, 2005, 12:19:04 pm »
Ziet er echt super gaaf uit :Y
Alleen inderdaad jammer van de SLR's en Enzo's
Maar er was toch ook nog een filmpje van een Carrera GT vol op het gas??
Daar ben k namelijk erg benieuwd naar :shiny:

Ja die komt er aan
Boink en Eddow zijn aan het editen en dan wordt ie ergens online gezet.

Vossie

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #43 on: May 16, 2005, 12:22:09 pm »
:thumbsup:

ferrari_red

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Patrick - Luigi only follows the Ferrari's
    • View Profile
« Reply #44 on: May 16, 2005, 01:33:50 pm »
Dit filmpje kwam ik op een andere site tegen

http://home.vrweb.de/~matthias.gewinner/gumball%20in%20bayern.WMV

You own a Lamborghini when you want to be someone, You own a Ferrari when you are someone.