Onmogelijk niet, maar het is wel drama. Ik denk dat de kans bestaat dat je het vanuit Limburg niet eens haalt. Trein vanuit Maastricht om half 7; ben je 9 uur in R'dam en 10 uur op deze locatie. En dan nog terug
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Sowieso geen deelnemerslijst op internet zetten. Krijg je alleen maar gezeik en gejank van achteraf van spotters.Als jullie van de organisatie zelf maar weten welke auto's er komen. Als er iets minder mensen komen is het alleen maar relaxter, het is toch niet op wint maken gericht dit.
Quote from: KrimpenDrummer on September 29, 2009, 04:30:49 pmSowieso geen deelnemerslijst op internet zetten. Krijg je alleen maar gezeik en gejank van achteraf van spotters.Als jullie van de organisatie zelf maar weten welke auto's er komen. Als er iets minder mensen komen is het alleen maar relaxter, het is toch niet op wint maken gericht dit.Ik weet niet of dit niet gericht is op winst? Dit bedrijf is gewoon ingeschreven bij de KvK. Zowiezo worden er kosten gemaakt en die wil de organisatie hoogst waarschijnlijk ook dekken
Old school, zo als het hoort, gratis meeting zonder DJ's/zwembaden/champagne/strippers/dooie honden/gratis USA tickets/enz....
Ja op die site, maar niet in die zin Ik wil ook wel maar vervoer is gewoon zwaar klote naar die locatie...