Hierbij nog een mapje van de verzamelplaats in calais 2006 waar ik gaan kijken ben, maar eigenlijk niets gezien want de flikken hadden de autos omgeleid langs de vrachtwagen uitgang!
Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden om in A'dam te geraken:* de eurotunnel* boot ramsgate-oostende* boot harwich-hoek van holland
Quote from: hansc23 on March 14, 2010, 12:03:42 amHierbij nog een mapje van de verzamelplaats in calais 2006 waar ik gaan kijken ben, maar eigenlijk niets gezien want de flikken hadden de autos omgeleid langs de vrachtwagen uitgang!is het tankstation bij die inham tussen de verzamelplaats en de uitgang van de auto's?
Quote from: hansc23 on March 14, 2010, 12:03:42 amVolgens mij zijn er 3 mogelijkheden om in A'dam te geraken:* de eurotunnel* boot ramsgate-oostende* boot harwich-hoek van holland* boot Dover-Calais?blijft hetzelfde met de eurotunnel, maar duurt langer. Dus denk ik dat ze de eurotunnel verkiezen. Zoals gewoonlijk.Waar is de gumball in Amsterdam te zien eigenlijk?
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Ik knal richting Calais denk ik.
Misschien dat ik met koninginnedag een hotelboek en dan blijf in Amsterdam
Quote from: Boink on March 19, 2010, 11:17:56 amMisschien dat ik met koninginnedag een hotelboek en dan blijf in Amsterdam Komen ze in de nacht van 1 op 2 mei aan of van 30 april op 1 mei?