Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om aan kaartjes voor deze show te komen?Mvg Jeannette
Quote from: misskaylee on October 16, 2009, 12:58:32 pmKan iemand mij vertellen wat ik moet doen om aan kaartjes voor deze show te komen?Mvg JeannetteIk denk dat je moet wachten tot 21 oktober, dan start de voorverkoop.. Ik kan geen voorverkoopadressen vinden, maar je zal waarschijnlijk via internet moeten bestellen.
Quote from: Erik on October 16, 2009, 01:20:53 pmQuote from: misskaylee on October 16, 2009, 12:58:32 pmKan iemand mij vertellen wat ik moet doen om aan kaartjes voor deze show te komen?Mvg JeannetteIk denk dat je moet wachten tot 21 oktober, dan start de voorverkoop.. Ik kan geen voorverkoopadressen vinden, maar je zal waarschijnlijk via internet moeten bestellen.Ik krijg net een mail dat ik nu al kan bestellen. Even over nadenken, want het is best veel geld.
Quote from: nieuw on October 16, 2009, 02:59:09 pmQuote from: Erik on October 16, 2009, 01:20:53 pmQuote from: misskaylee on October 16, 2009, 12:58:32 pmKan iemand mij vertellen wat ik moet doen om aan kaartjes voor deze show te komen?Mvg JeannetteIk denk dat je moet wachten tot 21 oktober, dan start de voorverkoop.. Ik kan geen voorverkoopadressen vinden, maar je zal waarschijnlijk via internet moeten bestellen.Ik krijg net een mail dat ik nu al kan bestellen. Even over nadenken, want het is best veel geld. Maserati de verkoop in. Vind het idd wel veel. Waarschijnlijk zul je weinig meekrijgen. Veel mensen, drukte, de hele mikmak!
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren