Quote from: Sander on December 03, 2009, 08:43:01 pmAG de site?of AG het forumAls het forum eruit ligt, ligt de site er ook uit bij mij.Maakt niet uit welke browser.
AG de site?of AG het forum
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
De laatste dagen laden foto's van spots ontzettend sloom. Ik moet altijd 2 of 3 keer een spot herladen voor ik alle foto's zie en dat werkt soms op de zenuwspieren.
Quote from: Tjerk NL on December 06, 2009, 05:32:32 pmDe laatste dagen laden foto's van spots ontzettend sloom. Ik moet altijd 2 of 3 keer een spot herladen voor ik alle foto's zie en dat werkt soms op de zenuwspieren.Dat heb ik ook
Quote from: Wouter on December 06, 2009, 08:08:32 pmQuote from: Tjerk NL on December 06, 2009, 05:32:32 pmDe laatste dagen laden foto's van spots ontzettend sloom. Ik moet altijd 2 of 3 keer een spot herladen voor ik alle foto's zie en dat werkt soms op de zenuwspieren.Dat heb ik ook +1, heb ik ook last van.