Quote from: Driver R on September 16, 2009, 08:53:57 pmHou je je mond over Spyker! Dat is namelijk het enige stukje leuk nederland!Dat is nog het meest trieste. Doordat ons land geen hol voorstelt op auto gebied vinden we met zn allen die spuuglelijke Spyker opeens gaaf? Als ie Japans was geweest was ie 'te Japans' geweest, of als ie uit Frankrijk kwam zou het ook een lelijk hok genoemd worden.Vergeet je nationalisme en bekijk het objectief.
Hou je je mond over Spyker! Dat is namelijk het enige stukje leuk nederland!
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Wat een geweldige dag was het gister!!Heb het samen met m'n zusje onwijs naar ons zin gehad. Eerst een briefing in Driebergen, daarna naar de auto's(ik in de Esprit V8 en m'n zusje in de Turbo) en op naar Noordwijk. Mooie route, en in Noordwijk lekker gegeten. Daarna met een groepje van 4 terug gereden naar Driebergen(Lamborghini Diablo 6.0 VT, Maserati 3200, K1Attack en wij in de Lotus). Wat een geluid komt er uit die Lambo zeg, niet normaal! Kortom een leuke dag en mooie initiatief weer! Zeker tot volgend jaar!1Tim
Thnx!Dat valt nog best mee eigenlijk...Oke de hele auto moet opnieuw gespoten worden, maar toch, ik had wel een grotere kras verwacht
Quote from: Tim on September 13, 2009, 10:03:06 pmWat een geweldige dag was het gister!!Heb het samen met m'n zusje onwijs naar ons zin gehad. Eerst een briefing in Driebergen, daarna naar de auto's(ik in de Esprit V8 en m'n zusje in de Turbo) en op naar Noordwijk. Mooie route, en in Noordwijk lekker gegeten. Daarna met een groepje van 4 terug gereden naar Driebergen(Lamborghini Diablo 6.0 VT, Maserati 3200, K1Attack en wij in de Lotus). Wat een geluid komt er uit die Lambo zeg, niet normaal! Kortom een leuke dag en mooie initiatief weer! Zeker tot volgend jaar!1TimTim, die Lotus klonk ook behoorlijk vet toen jullie in noordwijk achter ons reden (achter die witte vieze daihatshu
Interviews zijn echt fucking slecht gefilmt Maar vet filmpie inderdaad