hoelaat zijn ze ongeveer terug in driebergen??en gaan er weer een deel naar het ziekenhuis van ede??
Quote from: Rallyfanaat on August 28, 2009, 08:16:04 pmhoelaat zijn ze ongeveer terug in driebergen??en gaan er weer een deel naar het ziekenhuis van ede??Geen idee, ik zou zeggen : Vroeg opstaan dan zie je het meest Volgensmij was het rond een uur of 4 maar daar ben ik niet zeker van!
Quote from: jeroen-m on August 28, 2009, 11:27:36 pmQuote from: Rallyfanaat on August 28, 2009, 08:16:04 pmhoelaat zijn ze ongeveer terug in driebergen??en gaan er weer een deel naar het ziekenhuis van ede??Geen idee, ik zou zeggen : Vroeg opstaan dan zie je het meest Volgensmij was het rond een uur of 4 maar daar ben ik niet zeker van!als mn maatje vrij heeft zijn we er de hele dag bij anders komen we smiddags ff naar driebergen, gaan ze weer racen? zelfde als vorig jaar?
Waarschijnlijk zijn die Spyker Aileron en heel misschien de Peking-to-Paris er ook. En misschien een Veyron Grand Sport Ik ben er zeker bij op de ochtend, ik blijf gewoon een nachtje extra op mijn kamer in Driebergen, en kan er dus zo heen lopen in de ochtend.
Quote from: Rallyfanaat on August 29, 2009, 11:21:35 amQuote from: jeroen-m on August 28, 2009, 11:27:36 pmQuote from: Rallyfanaat on August 28, 2009, 08:16:04 pmhoelaat zijn ze ongeveer terug in driebergen??en gaan er weer een deel naar het ziekenhuis van ede??Geen idee, ik zou zeggen : Vroeg opstaan dan zie je het meest Volgensmij was het rond een uur of 4 maar daar ben ik niet zeker van!als mn maatje vrij heeft zijn we er de hele dag bij anders komen we smiddags ff naar driebergen, gaan ze weer racen? zelfde als vorig jaar?Hoe bedoel je racen ?, je bedoelt gewoon dat ze plankgas op dat rechte stuk ?Quote from: MosPos on September 01, 2009, 03:57:58 pmWaarschijnlijk zijn die Spyker Aileron en heel misschien de Peking-to-Paris er ook. En misschien een Veyron Grand Sport Ik ben er zeker bij op de ochtend, ik blijf gewoon een nachtje extra op mijn kamer in Driebergen, en kan er dus zo heen lopen in de ochtend.Hoe kom je aan die informatie ?
Ik hoorde ook al iets van een vriend die op de IVA zit over een Spyker, Zonda en Veyron GrandSport.Ik weet niet wat er waar van is, maar we zien het wel.
Spyker en Grand Sport kunnen opzich wel. Maar die Zonda betwijfel ik!
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.