Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Steffen, als je nou een telefoon met WiFi zoekt en een goede, koop een LG Renoir. Nog geen enkel probleem mee gehad en een prima formaatje.
Quote from: bart van lierop on June 17, 2009, 10:14:37 pmSteffen, als je nou een telefoon met WiFi zoekt en een goede, koop een LG Renoir. Nog geen enkel probleem mee gehad en een prima formaatje.Ben niet zo van plan om zo veel geld uit te geven aan een GSM
LG, goede kwaliteit?
LG Viewty Vs. Samsung Startell me
Maar Samsung heeft deze wel PUUR commerciëel gemaakt om concurrentie te zijn van de Cookie. De Viewty staat dus een klasse hoger denk ik?
Quote from: Neel on June 18, 2009, 08:48:40 pmMaar Samsung heeft deze wel PUUR commerciëel gemaakt om concurrentie te zijn van de Cookie. De Viewty staat dus een klasse hoger denk ik?Ja, maar de LG is wel al wat verouderd, ik ken iemand die hem heeft en heeft er nog geen problemen mee gekend...LG Cookie/Samsung Star is zowat hetzelfde.
iemand nog ervaring met de Samsung Star? LG Cookie reageert wat traag imo, zou graag weten of dit bij de Star opgelost is.