Het leven van Mb begint pas om half 9.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Dan ga ik hem denk ik nog even bestellen voor maandag
Quote from: Roy. on May 25, 2009, 08:05:16 pmDan ga ik hem denk ik nog even bestellen voor maandag Gister 50mm f/1.8 besteld, hopelijk is die ook binnen voor maandag. Wordt ook wel goed weer volgensmij maandag
Je kan ook met de treintaxi gaan vanaf het station.
Quote from: Jaggie on May 25, 2009, 05:08:52 pmJe kan ook met de treintaxi gaan vanaf het station.Kan je dan voor die 4,60 helemaal naar het circuit? Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met de treintaxi.
Quote from: Roy. on May 28, 2009, 09:08:18 amQuote from: Jaggie on May 25, 2009, 05:08:52 pmJe kan ook met de treintaxi gaan vanaf het station.Kan je dan voor die 4,60 helemaal naar het circuit? Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met de treintaxi. Ja, je haalt 2 kaartjes bij de kaartautomaat, eentje voor de heen- en eentje voor de terugreis. Op het station kan je bij het uitlopen naar rechts bij de praatpaal de treintaxi oproepen. Je kan voor de terugreis meteen al met de chauffeur een tijdstip afspreken dat je weer opgehaald wil worden. Dan spreek je een plek af en dan staat hij op het afgesproken tijdstip daar.