May 22, 2012, 07:15:20 pm

Poll

Welke über-SUV vindt jij het meest über?

Audi Q7 V12 TDI
Volkswagen Touareg W12 Sport
Porsche Cayenne Turbo S (2009)
Volvo XC90 V8
BMW X5 M
Range Rover HSE Sport
Mercedes ML63 AMG
Jeep Grand Cherokee SRT-8 (2005)

Author Topic: Welke über-SUV vindt jij het meest über?  (Read 5912 times)

adriaant

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • Flickr spots
Re: Welke über-SUV vindt jij het meest über?
« Reply #90 on: July 02, 2009, 11:42:58 am »
cayenne,
gewoon de dikste  :)

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #91 on: July 02, 2009, 04:41:52 pm »
Ik kies de Volvo XC90. Waarom zul je je afvragen. Omdat het de enigste is in het rijtje waar je niet in zult opvallen maar hetzelfde plezier in zult hebben. En kom op, wat maakt het nou uit wat voor prestaties je SUV heeft? Ik weet zeker, geen één van de genoemde SUV's kan echt off road gaan. Behalve de XC90. Ik denk ook dat veel mensen voor de meest spotwaardigste kiezen. Maar de grootste afknapper op bijvoorbeeld de Q7 V12 vind ik bijvoorbeeld de led-balkjes. Bij de SRT-8 het plastic. Bij de Porsche Cayenne de naam die die draagt (Hee, kijk mij eens in mijn Porsche jeep) En bij de Touareq W12 gewoon het hele concept.
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

papiertje

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • MartijnBeekmans
« Reply #92 on: July 05, 2009, 12:58:32 am »
Ik kies de Volvo XC90. Waarom zul je je afvragen. Omdat het de enigste is in het rijtje waar je niet in zult opvallen maar hetzelfde plezier in zult hebben.

Volvo:
Top: 210 km/h
0-100: 7,3 sec

Porsche
Top: 280 km/h
0-100: 4,7 sec

Dan heb je in de Porsche toch meer plezier dan de Volvo? :P

Laurens92

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • www.groningenonwheels.nl
« Reply #93 on: July 06, 2009, 11:11:46 pm »
Ik weet niet hoe jij dan in een XC90 rijdt, maar ik heb daar nooit zo heel veel plezier aan beleefd. :P

bugattifan17

• Peugeot 206 Driver
  • *
  • ik wil een photoshoot!
    • View Profile
    • vargiuphotography
« Reply #94 on: August 29, 2009, 06:53:07 pm »
Na lang twijfelen de ML gekozen. Het uiterlijk is gewoon heerlijk en de prestaties natuurlijk ook

Brent®

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #95 on: August 29, 2009, 07:15:31 pm »
Ik kies de Volvo XC90. Waarom zul je je afvragen. Omdat het de enigste is in het rijtje waar je niet in zult opvallen maar hetzelfde plezier in zult hebben. En kom op, wat maakt het nou uit wat voor prestaties je SUV heeft? Ik weet zeker, geen één van de genoemde SUV's kan echt off road gaan. Behalve de XC90. Ik denk ook dat veel mensen voor de meest spotwaardigste kiezen. Maar de grootste afknapper op bijvoorbeeld de Q7 V12 vind ik bijvoorbeeld de led-balkjes. Bij de SRT-8 het plastic. Bij de Porsche Cayenne de naam die die draagt (Hee, kijk mij eens in mijn Porsche jeep) En bij de Touareq W12 gewoon het hele concept.

Sorry maar een Touareg heeft ook hele goede prestaties in het terrein. Denk dat de XC90 het daar missch. wel tegen af moet leggen. Ik zou  overigens niet weten welke auto ik zou kiezen als SUV. Denk dat ik een Range Rover Sport TDV8 kies ofzo.(Vind de XC90 ook supermooi evenals de Touareg.)

Quote from: Mb
Brent heeft een grasmat op ze borst :+

My Flickr: http://www.flickr.com/photos/brent_s/