Quote from: Kees on April 08, 2009, 12:10:18 amQuote from: Neel on April 08, 2009, 12:06:11 amIk moet iets in het Nederlands tegen die chick zeggen maar ik weet niet wat Moeilijk?ze zei dat ik dit moet vertalen:"My glove sparkles like a fish on the plate of the prime minister before he mixes dangerous chemicals over my head."ik helemaal niet wat ze met die zin bedoelt, heb dit maar gezegd:"mijn handschoen glinstert als een vis op een plaat van de eerste minister voordat hij de gevaarlijke chemicalien over mijn hoofd morst."
Quote from: Neel on April 08, 2009, 12:06:11 amIk moet iets in het Nederlands tegen die chick zeggen maar ik weet niet wat Moeilijk?
Ik moet iets in het Nederlands tegen die chick zeggen maar ik weet niet wat
DatabasefoutProbeer het opnieuw. Gaat het weer fout, meld het dan aan de beheerder.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Ik krijg na elk bericht dat ik post de volgende mededeling:QuoteDatabasefoutProbeer het opnieuw. Gaat het weer fout, meld het dan aan de beheerder.
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.