Ja, de volgende (kart)meeting van AG is een feit.Waar gaat dit plaatsvinden?Deze meeting zal weer plaatsvinden bij de Fabrique in Maarssen. Dit omdat het makkelijk met het openbaar vervoer en de auto te bereiken is, het is een centrale plaats in Nederland en voor de overgrote meerderheid goed te bereiken.
Hoe kom ik daar?Als je met de auto komt, dan kun je bij de Fabrique parkeren. Als je met het openbaar vervoer komt moet je circa 1200 meter lopen vanaf het station Maarssen. Mocht je slecht ter been zijn of niet willen lopen kun je altijd een andere AG'er bellen die wel met de auto is, meestal zijn deze heren wel bereid je op te halen.
Wat gaan we daar dan doen?Karten, waarschijnlijk 2 heats van 12 minuten.
Heeft het voor de mensen die niet willen karten wel zin om die kant op te komen?Natuurlijk, het is altijd gezellig om andere mensen te leren kennen, gewoon een beetje ouwehoeren wat drinken (eventueel alcoholisch maar alleen boven de 16).
Wanneer waar en hoelaat?Zondag 10 mei
Kartfabrique in Maarssen
http://www.kartfabrique.nl/index.php13:00 verzamelen en om 14:00 voor de eerste keer karten
Gaan we ook spotten?Nee, dat hebben we de laatste paar meetings niet gedaan en zal nu ook niet gebeuren.
Impressie van de vorige meeting
Nog wat huishoudelijke mededelingenAlgemene voorwaarden
- Minimale leeftijd 16 jaar, legitimatie verplicht
- Jonger dan 16 jaar onder begeleiding van volwassene
- Jonger dan 14 jaar onder begeleiding van volwassene en alléén tijdens kindertijden
- Het rijden met balaclava (racemuts) is verplicht
- Eigen balaclava of helm? U ontvangt een korting van € 1,-
- De laatste heat wordt 30 minuten voor
sluitingstijd ingepland
Denk er wel aan dat er maar 20 personen tegelijk op de baan kunnen, als er dus 20 aanmeldingen zijn die aangeven dat ze komen karten zal ik voor 20 personen reserveren, als je daarna besluit niet te komen ben je mij (de_Paans) toch het verschuldigde bedrag van 2 heats karten, in totaal €29,90 verschuldigd.
Wie komen er allemaal?KartenAnnemieke (1 heat)
Sander
Boink
Eddow
Martijn
BartW
Emil
de_Paans
Adam
Kevin (1 heat)
Mb
Thizzle (1 heat)
Ernst (1 heat)
Brian (1 heat)
ArieDB
KletsenMicheal
Onder voorbehoud (karten)Jorn.
Geef in dit topic aan of je komt, kom je alleen kletsen of kart je ook mee? Als er 20 aanmeldingen zijn zal ik voor 2 heats reserveren, de eerste keer zullen we rond 14:00 de baan op gaan.