Quote from: Yannick on March 31, 2009, 09:11:57 pmQuote from: Pony on March 31, 2009, 09:09:26 pmQuote from: Yannick on March 31, 2009, 09:06:52 pmSorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?Je kunt ook gewoon een goedkoop compact camera'tje kopen ipv spotten met een mobiel. Gaat de kwaliteit toch ook wel wat op vooruit! Kwaliteit is afhankelijk van je toestel, je hoeken toch niet? Die hoek is echt super raar en onmogelijk te maken uit goede bedoeling voor een persoon met normale mentale kwaliteiten Dus ik word helemaal voor gek verklaart omdat ik 1 slechte foto heb gemaakt.
Quote from: Pony on March 31, 2009, 09:09:26 pmQuote from: Yannick on March 31, 2009, 09:06:52 pmSorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?Je kunt ook gewoon een goedkoop compact camera'tje kopen ipv spotten met een mobiel. Gaat de kwaliteit toch ook wel wat op vooruit! Kwaliteit is afhankelijk van je toestel, je hoeken toch niet? Die hoek is echt super raar en onmogelijk te maken uit goede bedoeling voor een persoon met normale mentale kwaliteiten
Quote from: Yannick on March 31, 2009, 09:06:52 pmSorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?Je kunt ook gewoon een goedkoop compact camera'tje kopen ipv spotten met een mobiel. Gaat de kwaliteit toch ook wel wat op vooruit!
Sorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?
Aan die foto is kwalitatief niets slecht, het zijn geen meesterfoto's maar je ziet slechter op de site Als je er zo nog hebt kan je die volgens mij gerust uploaden hoor, mits hij niet dubbel is natuurlijk
Lekker geparkeerd + combotje.
Ik ben het met je eens ik heb de foto niet helemaal mooi genomen maar deze is toch prima?5MP Camera op m'n mobiel dacht zo dat het wel genoeg was.
Erg vet Leon, die F40! Waar is dat ergens? Hier in de buurt woont ook een Ferrari en Porsche liefhebber met ook zo'n Ferrari-paard in de achtertuin