Quote from: Paul23 on March 31, 2009, 07:39:04 pmQuote from: Jaggie on March 31, 2009, 07:37:34 pmQuote from: Paul23 on March 31, 2009, 07:36:53 pmTeeeering wat een combo! @ de bekende wasplaats zo te zien Bekende wasplaats? Is de oprit bij het Jumeirah Carlton hotel.Oh ik dacht dat dat bij die bekende wasplaats was (waar ook eens een artikel van @ FP heeft gestaan) Is dit ook waar je o.a. die Mirage GT hebt gespot? Zo ja, dan zat ik er weer eens naast Klopt, die stond 30 meter verderop.
Quote from: Jaggie on March 31, 2009, 07:37:34 pmQuote from: Paul23 on March 31, 2009, 07:36:53 pmTeeeering wat een combo! @ de bekende wasplaats zo te zien Bekende wasplaats? Is de oprit bij het Jumeirah Carlton hotel.Oh ik dacht dat dat bij die bekende wasplaats was (waar ook eens een artikel van @ FP heeft gestaan) Is dit ook waar je o.a. die Mirage GT hebt gespot? Zo ja, dan zat ik er weer eens naast
Quote from: Paul23 on March 31, 2009, 07:36:53 pmTeeeering wat een combo! @ de bekende wasplaats zo te zien Bekende wasplaats? Is de oprit bij het Jumeirah Carlton hotel.
Teeeering wat een combo! @ de bekende wasplaats zo te zien
Sorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?
Quote from: Yannick on March 31, 2009, 09:06:52 pmSorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?Je kunt ook gewoon een goedkoop compact camera'tje kopen ipv spotten met een mobiel. Gaat de kwaliteit toch ook wel wat op vooruit!
Quote from: Pony on March 31, 2009, 09:09:26 pmQuote from: Yannick on March 31, 2009, 09:06:52 pmSorry dat ik het vraag, maar hoe kan je nu zo'n foto maken? Je kan toch mikken he?Je kunt ook gewoon een goedkoop compact camera'tje kopen ipv spotten met een mobiel. Gaat de kwaliteit toch ook wel wat op vooruit! Kwaliteit is afhankelijk van je toestel, je hoeken toch niet? Die hoek is echt super raar en onmogelijk te maken uit goede bedoeling voor een persoon met normale mentale kwaliteiten