respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
jouw foto emil wat doen ze!!
CarChannel moet je ook in de gaten houden, dat zijn echte ratten. zat zaterdagavond ernaar te kijken ( omdat ik een docu over Gumball zat te kijken en dat er tussendoor kwam ) en toen kwam dat artikel over die LP650-4 langs... zonder watermerk en toestemming ( bleek later ) dus ging ik op zoek naar de fotograaf (flickr) en heb ik het even gemeld.. weet verder niet wat er is gebeurt..wel handig topic
Quote from: jeroen-m on March 18, 2009, 08:20:57 pmCarChannel moet je ook in de gaten houden, dat zijn echte ratten. zat zaterdagavond ernaar te kijken ( omdat ik een docu over Gumball zat te kijken en dat er tussendoor kwam ) en toen kwam dat artikel over die LP650-4 langs... zonder watermerk en toestemming ( bleek later ) dus ging ik op zoek naar de fotograaf (flickr) en heb ik het even gemeld.. weet verder niet wat er is gebeurt..wel handig topic heb hem een mail laten sturen naar carchannel maar nog niets van gehoord verder
Sorry van de kick van dit topic. Maar zijn dit niet de foto's van fiorano? of iemand anders die een shoot heeft gehad met Rami's Lambo? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=116242287&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14600&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2