Quote from: Michael on March 10, 2009, 05:40:22 pmIk ben erbij, als bijrijder Letterlijk van het C&C forum We starten om 10 uur in Waalwijk bij het NH Hotel. Daar staan alle automobielen bij elkaar. Een mooi foto moment dus. De tussenstop is rond 13.30 bij het Audi Centrum in Tilburg.Zo rond 16.00 uur zullen de eerste deelnemers weer aankomen bij het NH Hotel voor een drankje en het diner.waar rij jij in mee dan???
Ik ben erbij, als bijrijder Letterlijk van het C&C forum We starten om 10 uur in Waalwijk bij het NH Hotel. Daar staan alle automobielen bij elkaar. Een mooi foto moment dus. De tussenstop is rond 13.30 bij het Audi Centrum in Tilburg.Zo rond 16.00 uur zullen de eerste deelnemers weer aankomen bij het NH Hotel voor een drankje en het diner.
Quote from: Kevin on March 10, 2009, 05:59:09 pmQuote from: Michael on March 10, 2009, 05:40:22 pmIk ben erbij, als bijrijder Letterlijk van het C&C forum We starten om 10 uur in Waalwijk bij het NH Hotel. Daar staan alle automobielen bij elkaar. Een mooi foto moment dus. De tussenstop is rond 13.30 bij het Audi Centrum in Tilburg.Zo rond 16.00 uur zullen de eerste deelnemers weer aankomen bij het NH Hotel voor een drankje en het diner.waar rij jij in mee dan???http://www.ilija.nl/alpina/
Deze die-hard is dan lekker aan het leren voor de SE's.Absoluut geen mogelijkheid om te komen, ze komen hier op 10km voorbij, dus wel balen.
Is er bij Audi Centrum Tilburg ook de mogelijkheid om foto's te maken? Heeft iemand enig idee hoe lang die tussenstop duurt?
De startplaats was naar het schijnt zelfs geheim...
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Quote from: daan330 on March 10, 2009, 05:30:30 pmDe startplaats was naar het schijnt zelfs geheim...Wat een onzin Ik moest lachen.
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Lees anders ff wat er al staat. Alles dat wij weten staat al in dit topic.