respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Wanneer worden we nou eindelijk een beetje volwassen? Of gedraag je in ieder geval als volwassene.Laatste tijd is de sfeer echt minimaal hier in de SC, en dat is jammer. Ik (en nog meer anderen) vinden het ook niet meer gezellig om in de SC te posten omdat het altijd zo'n gezeik is. Vroeger (jaartje geleden) was het veel leuker!Tip: Hou het gezellig met elkaar, en geen onnodig gezeik!
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Quote from: Ernst. on March 04, 2009, 10:49:08 pmWanneer worden we nou eindelijk een beetje volwassen? Of gedraag je in ieder geval als volwassene.Laatste tijd is de sfeer echt minimaal hier in de SC, en dat is jammer. Ik (en nog meer anderen) vinden het ook niet meer gezellig om in de SC te posten omdat het altijd zo'n gezeik is. Vroeger (jaartje geleden) was het veel leuker!Tip: Hou het gezellig met elkaar, en geen onnodig gezeik! En jij denkt dat er door dit stukje geen gezeik komt?
Gezeik en commentaar... Zit nog wel wat verschil tussen...
Quote from: Thizzle on March 04, 2009, 10:52:25 pmGezeik en commentaar... Zit nog wel wat verschil tussen... Ja want zeiken doe je meestal boven een WC, en commentaar is ja.......commentaar?
Vroeger, vroeger, toen werden er minder bitterballen verkocht dan nu..