Quote from: Sturrus on February 28, 2009, 07:17:33 pmLekkere foto's RoyOw dan is dit een andere ken namelijk iemand met een C63 AMG die aardig vaak bij Stern Amersfoort
Lekkere foto's Roy
Foto's van Hessing, zoals je ziet,vorige week woensdag.Ik vind dat er niet veel boeiends stond.-
Quote from: jeroen-m on February 28, 2009, 07:40:36 pmQuote from: Sturrus on February 28, 2009, 07:17:33 pmLekkere foto's RoyOw dan is dit een andere ken namelijk iemand met een C63 AMG die aardig vaak bij Stern Amersfoortdemo'tje he staat er zo goed als elke daggeloof dat een van de verkopers ermee rijd lang leven de bijtelling
Mag je daar bij die Hessing dealer (ben Belg, dus ik ken het zo goed als niet ) gewoon binnenwandelen en foto's nemen, of heb je daar toestemming voor nodig? Zie hier namelijk steeds opnieuw foto's van bij die dealer voorbij komen
Foto's van Hessing, zoals je ziet,vorige week woensdag.Ik vind dat er niet veel boeiends stond.
Hoezo verwend
Quote from: Micheal on March 02, 2009, 01:32:26 pmFoto's van Hessing, zoals je ziet,vorige week woensdag.Ik vind dat er niet veel boeiends stond.Nou dan wil ik wel weten wat voor auto's jij thuis hebt staan
Erg lekker Bij de Jeep/Chrysler/Dodge dealer bij ons in de stad staan ook altijd veel srt'tjes.Jullie hadden laatst (aantal weken terug al weer) toch een Dodge Viper te leen?