Ik hoop dat ik van de zomer de 997 MKII GT3 RS mag spotten
Vandaag de remschijf van de, op Zandvoort, gecrashte Veyron in me handen gehad. He-le-maal krom
Quote from: Big Bol on February 27, 2009, 02:52:22 pmVandaag de remschijf van de, op Zandvoort, gecrashte Veyron in me handen gehad. He-le-maal krom Hmm, heb ik eerder gehoord, alleen toen was het, "Weegt niks" ofzo...Of heb ik nu een soort deja vu van iets dat nog nooit is gebeurd?
Hahahaha, typ in bij Google 'hooverhand', kijk bij afbeeldingen en dan 2e pagina
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Welke Veyron is er dan gecrasht?
Die witte GT3 RS is trouwens eentje uit de 2008 serie. Wit werd alleen na de 'normale' productie echt op bestelling en naar wensen van de klant geleverd. De laatste GT3 RS is een zwartte met witte strepen.
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Quote from: Big Bol on February 27, 2009, 02:41:23 pmDie witte GT3 RS is trouwens eentje uit de 2008 serie. Wit werd alleen na de 'normale' productie echt op bestelling en naar wensen van de klant geleverd. De laatste GT3 RS is een zwartte met witte strepen.Witte GT3 RS is wel echt heel dik. Heb er al meerdere gezien zelf, en vind dat misschien wel de gaafste kleur voor de RS.
Quote from: Mark Nauta on February 27, 2009, 03:15:00 pmQuote from: Big Bol on February 27, 2009, 02:41:23 pmDie witte GT3 RS is trouwens eentje uit de 2008 serie. Wit werd alleen na de 'normale' productie echt op bestelling en naar wensen van de klant geleverd. De laatste GT3 RS is een zwartte met witte strepen.Witte GT3 RS is wel echt heel dik. Heb er al meerdere gezien zelf, en vind dat misschien wel de gaafste kleur voor de RS.Groen ook
wit met rood is best vet
Quote from: Roy. on February 27, 2009, 03:09:01 pmWelke Veyron is er dan gecrasht?http://www.autogespot.com/zoeken/item/2596/peperdure-bugatti-veyron-brengt-bezoekje-aan-grindbak-update!/