Quote from: R.C on March 15, 2009, 12:18:27 amQuote from: LOWrider_NL on March 14, 2009, 12:04:33 amWie houd jou tegen dan ?Mijn leeftijd, mijn ervaring, en nog wel meer Zoek een locatie en open een topic, zo moeilijk is dat ook weer niet hoor
Quote from: LOWrider_NL on March 14, 2009, 12:04:33 amWie houd jou tegen dan ?Mijn leeftijd, mijn ervaring, en nog wel meer
Wie houd jou tegen dan ?
Ik ben sowieso voor!
Hmm, 20 minuten rijden, dat vind ik toch wel een beetje te ver Volgens mij zit in Zwolle geen kartbaan trouwens, dus dat wordt lastig... In Hoogeveen zit er wel eentje, maar dat is nog weer een halfuur langer rijden vanaf Utrecht
Quote from: MrMister on April 07, 2009, 08:35:15 pmIk ben sowieso voor! +1. Helaas wordt ie al ergens anders gehouden..
Quote from: Vossie on February 11, 2009, 06:54:56 pmHmm, 20 minuten rijden, dat vind ik toch wel een beetje te ver Volgens mij zit in Zwolle geen kartbaan trouwens, dus dat wordt lastig... In Hoogeveen zit er wel eentje, maar dat is nog weer een halfuur langer rijden vanaf Utrecht In Zwolle zit er wel één, wel in de open lucht.Karba heet die meende ik.
Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat de kartbaan heel slecht is