Quote from: Marcel on January 23, 2009, 05:35:57 pmAls Bentley nu gewoon eens met een nieuwe Conti komt, dan zullen de problemen wel opgelost zijn Al die voetballers gaan natuurlijk niet in een oud model rondrijden en waar haal je het geld vandaan om een nieuwe conti te ontwikkelen? Dat geld hebben ze niet, en banken willen ook minder geld uitlenen dan voorheen. Bovendien neemt het ontwikkelen van een nieuw model jaren in beslag
Als Bentley nu gewoon eens met een nieuwe Conti komt, dan zullen de problemen wel opgelost zijn Al die voetballers gaan natuurlijk niet in een oud model rondrijden
powerslide doe je op hogere snelheid
Bart alsof dat zomaar gaat. !!
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Zit ik net soep te eten, komt de hond ff gedag zeggen, met z'n voorpoten op tafel, poot in m'n kom soep, hond + tafel + vloer + ik onder de erwtensoep.
Quote from: Nick on January 23, 2009, 05:49:34 pmBart alsof dat zomaar gaat. !!Ja vast wel Je pakt gewoon een Bentley.Verneukt die een beetje.Zegt dat die van een enorm goede designer is.En je vraagt er een miljoen of 6 voor.Er zal vast wel 1 of andere gek genaamd Jay Lenno zijn die hem koopt.Weg verlies
Quote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:51:03 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:49:34 pmBart alsof dat zomaar gaat. !!Ja vast wel Je pakt gewoon een Bentley.Verneukt die een beetje.Zegt dat die van een enorm goede designer is.En je vraagt er een miljoen of 6 voor.Er zal vast wel 1 of andere gek genaamd Jay Lenno zijn die hem koopt.Weg verlies Ja zo werkt het leven. Je doet maar.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Quote from: Nick on January 23, 2009, 05:52:29 pmQuote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:51:03 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:49:34 pmBart alsof dat zomaar gaat. !!Ja vast wel Je pakt gewoon een Bentley.Verneukt die een beetje.Zegt dat die van een enorm goede designer is.En je vraagt er een miljoen of 6 voor.Er zal vast wel 1 of andere gek genaamd Jay Lenno zijn die hem koopt.Weg verlies Ja zo werkt het leven. Je doet maar. Wie zegt dat dat een leven is?Is waarschijnlijk een baan, maar okee
Quote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:53:33 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:52:29 pmQuote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:51:03 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:49:34 pmBart alsof dat zomaar gaat. !!Ja vast wel Je pakt gewoon een Bentley.Verneukt die een beetje.Zegt dat die van een enorm goede designer is.En je vraagt er een miljoen of 6 voor.Er zal vast wel 1 of andere gek genaamd Jay Lenno zijn die hem koopt.Weg verlies Ja zo werkt het leven. Je doet maar. Wie zegt dat dat een leven is?Is waarschijnlijk een baan, maar okee Jij moet ook altijd gelijk hebben.
Van het weekend ga ik helemaal kapot 10,- onbeperkt bier + sterke drank! Dat betekend Dat ik zojuist al mijn slaap plek heb vast gesteld bij iemand hehe
Quote from: Nick on January 23, 2009, 05:54:18 pmQuote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:53:33 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:52:29 pmQuote from: bart van lierop on January 23, 2009, 05:51:03 pmQuote from: Nick on January 23, 2009, 05:49:34 pmBart alsof dat zomaar gaat. !!Ja vast wel Je pakt gewoon een Bentley.Verneukt die een beetje.Zegt dat die van een enorm goede designer is.En je vraagt er een miljoen of 6 voor.Er zal vast wel 1 of andere gek genaamd Jay Lenno zijn die hem koopt.Weg verlies Ja zo werkt het leven. Je doet maar. Wie zegt dat dat een leven is?Is waarschijnlijk een baan, maar okee Jij moet ook altijd gelijk hebben. Ik hebt toch gelijk?