Ik ga gewoon lekker door met verwijderen hoor Mb. Zolang jij lekker door gaat met mij stalken, je met mij bemoeien, nutteloze opmerkingen plaatsen en doorgaat het de continue stroom aan kutopmerkingen blijf ik gewoon lekker doorgaan met verwijderen. Wees verstandig, kap daar gewoon eens mee!
Er is totaal geen aanleiding voor en anders verzin je die wel of haal je even oude koeien uit de sloot omdat je niks beters weet. Bans helpen kennelijk niet. Zo moeilijk is het niet.
Gast, zelfs als ik on-topic ben flikker je het weg.
Gister in interclassics en topmobiel werd gewoon alles verwijderd, volgens mij las je de posts niet eens. Ik bemoei me nergens mee, maar het valt me gewoon op dat jij altijd degene bent die moeilijk doet.
Laatst in help/vraag topic vroeg iemand wat, ik wist het dus geef antwoord, is mijn post weg en staat opeens die van jou er met hetzelfde antwoord. Ook ben je degene die hier het meeste dubbelpost, en als je er wat van zegt is je post weg.
Alles voor de postcount! Lutser.
Misschien moet je even bedenken dat in feedback topics het helemaal niet handig is om alles in 1 post te zetten! Als er namelijk meerdere dingen worden aangegeven of er wordt ergens over gediscussieerd, dan krijg je een enorme post doordat iedereen elkaar steeds post waardoor er allemaal dingen in de post zitten die niks met het onderwerp te maken hebben. Beter dat, bij meerdere discussies/vragen, je alles in aparte posts kan zetten waardoor men dus een specifiek bericht kan quoten dan dat je alles in 1 post zet en men onnodig veel informatie mee neemt in de quote. Had je het zo wel eens bekeken?
En ik heb je bericht niet verwijderd hoor! Waarom een antwoord op een vraag verwijderen als het juist is???
Draai het vooral om, doe lekker alsof jij de heilige bent. Misschien dat je eens moet terug denken aan je 2 bans, die heb je ook niet voor niks gekregen! Als jij een probleem hebt kan je dat ook pm'men.
Het wordt alleen onoverzichtelijker met die signatures ertussen.
Als je een lijntje gebruikt:
kun je dingen makkelijk scheiden

Je was de enige mod die toen online was, daar heb ik samen met andere, namen hoef ik niet te noemen, nog smakelijk om gelachen op msn.
En uiteraard, ik ben heilig.

2 bans waren omdat ik de sfeer naar beneden haalde volgens sommigen, dat doe ik nu niet.
Over dat PM-en, zou kunnen, doe ik niet.