May 21, 2012, 05:25:58 pm

Author Topic: SC1492: De SLR Stirling Moss  (Read 44907 times)

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: SC1492: De SLR Stirling Moss
« Reply #4845 on: January 19, 2009, 04:36:38 pm »
Maar Jaggie, als iemand iets post waarbij hij/zij kritiek op je levert, wil dat toch niet direct zeggen dat je die post moet verwijderen?
:? Hoe vaak moet ik nog kritiek aan horen Luuk? Ik hoor elke dag al kritiek van Mb aan en dat komt me al langere tijd de strot uit! ^O^ Aangezien het Mb geen flikker interesseert als ik daar wat van zeg, waarom moet ik me dan nog wel wat aantrekken van zijn kritiek? Zo blijf je bezig niet? Volgens mij ken je ook maar 1 zijde van het verhaal.

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #4846 on: January 19, 2009, 04:37:29 pm »
Je kunt ook gewoon van een mug een olifant maken :')
:) Als je het hele verhaal wil horen wil ik je dat best wel eens vertellen hoor. Maar aangezien je er al een :') smilie bij zet lijkt het me niet dat je daarin geïnteresseerd bent.

Leon.

• Frontpage-crew
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #4847 on: January 19, 2009, 04:38:07 pm »
:W Middag! :D
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #4848 on: January 19, 2009, 04:38:20 pm »
:L Ik ga gewoon lekker door met verwijderen hoor Mb. Zolang jij lekker door gaat met mij stalken, je met mij bemoeien, nutteloze opmerkingen plaatsen en doorgaat het de continue stroom aan kutopmerkingen blijf ik gewoon lekker doorgaan met verwijderen. Wees verstandig, kap daar gewoon eens mee! ^O^ Er is totaal geen aanleiding voor en anders verzin je die wel of haal je even oude koeien uit de sloot omdat je niks beters weet. Bans helpen kennelijk niet. Zo moeilijk is het niet.
Gast, zelfs als ik on-topic ben flikker je het weg.
Gister in interclassics en topmobiel werd gewoon alles verwijderd, volgens mij las je de posts niet eens. Ik bemoei me nergens mee, maar het valt me gewoon op dat jij altijd degene bent die moeilijk doet.
Laatst in help/vraag topic vroeg iemand wat, ik wist het dus geef antwoord, is mijn post weg en staat opeens die van jou er met hetzelfde antwoord. Ook ben je degene die hier het meeste dubbelpost, en als je er wat van zegt is je post weg.
Alles voor de postcount! Lutser.
^O^ Misschien moet je even bedenken dat in feedback topics het helemaal niet handig is om alles in 1 post te zetten! Als er namelijk meerdere dingen worden aangegeven of er wordt ergens over gediscussieerd, dan krijg je een enorme post doordat iedereen elkaar steeds post waardoor er allemaal dingen in de post zitten die niks met het onderwerp te maken hebben. Beter dat, bij meerdere discussies/vragen, je alles in aparte posts kan zetten waardoor men dus een specifiek bericht kan quoten dan dat je alles in 1 post zet en men onnodig veel informatie mee neemt in de quote. Had je het zo wel eens bekeken?

:N En ik heb je bericht niet verwijderd hoor! Waarom een antwoord op een vraag verwijderen als het juist is???

^O^ Draai het vooral om, doe lekker alsof jij de heilige bent. Misschien dat je eens moet terug denken aan je 2 bans, die heb je ook niet voor niks gekregen! Als jij een probleem hebt kan je dat ook pm'men.
Het wordt alleen onoverzichtelijker met die signatures ertussen.
Als je een lijntje gebruikt:

kun je dingen makkelijk scheiden :)
Je was de enige mod die toen online was, daar heb ik samen met andere, namen hoef ik niet te noemen, nog smakelijk om gelachen op msn.
En uiteraard, ik ben heilig. :) 2 bans waren omdat ik de sfeer naar beneden haalde volgens sommigen, dat doe ik nu niet.
Over dat PM-en, zou kunnen, doe ik niet.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Luuk

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #4849 on: January 19, 2009, 04:38:54 pm »
Maar Jaggie, als iemand iets post waarbij hij/zij kritiek op je levert, wil dat toch niet direct zeggen dat je die post moet verwijderen?
:? Hoe vaak moet ik nog kritiek aan horen Luuk? Ik hoor elke dag al kritiek van Mb aan en dat komt me al langere tijd de strot uit! ^O^ Aangezien het Mb geen flikker interesseert als ik daar wat van zeg, waarom moet ik me dan nog wel wat aantrekken van zijn kritiek? Zo blijf je bezig niet? Volgens mij ken je ook maar 1 zijde van het verhaal.
Dan zal ik me er niet meer mee bemoeien. :P

MB! BAD BOY, SIT, ROLLOVER, PLAY DEAD!  :D

Michael

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
    • http://flickr.com/photos/28102809@N05/
« Reply #4850 on: January 19, 2009, 04:39:54 pm »
Ik wil nog even een ding kwijt. Je bent hier voor de gezelligheid en je word heus niet gedwongen, dus vanwaar altijd deze eindeloze discussies... Dat maakt het er echt niet gezelliger op :we:

Nu even eten :W
« Last Edit: January 19, 2009, 04:44:14 pm by Michael »

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • TROLOLOL
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #4851 on: January 19, 2009, 04:46:06 pm »
Leuk! Kom net optijd zie ik! :D

Like me on facebook, if you support my work. :)
Quote from: Martijn
respect voor vrouwen :')
Alle vrouwen zijn hoeren

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #4852 on: January 19, 2009, 04:46:46 pm »
En uiteraard, ik ben heilig. :) 2 bans waren omdat ik de sfeer naar beneden haalde volgens sommigen, dat doe ik nu niet.
Je hebt het misschien niet in de gaten hoor maar jouw continue stroom van kutopmerkingen naar mij zijn bij lange na niet bevorderlijk voor de sfeer. Leg mij dan eens uit waarom het zo goed voor de sfeer is als jij hier screenshots gaat posten van berichten die verwijderd zijn? Daar lok je dus gewoon een discussie uit. En aangezien ik niet vies ben van een discussie ga ik die graag aan. Wie zit er op een discussie te wachten? Niemand. Wie zit er op jouw onnodige, eerdergenoemde, berichtgeving te wachten? Ook niemand. Dan lijkt het me helder toch?

Over dat PM-en, zou kunnen, doe ik niet.
^O^ Dan stel ik voor dat je vanaf heden je kutopmerkingen naar mij voor je houd. Op een gegeven moment is de maat vol en dat is nu zo'n beetje bereikt. Jij houd niet op dus waar stopt het? Nergens.

Einde discussie, want zo kunnen we een half jaar doorgaan en dat schiet ook niet op. Wil je nog iets toevoegen? Dan mag je pm'men.
« Last Edit: January 19, 2009, 04:48:25 pm by Jaggie »

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #4853 on: January 19, 2009, 04:49:55 pm »
kut opmerkingen? Waar haal je die nou weer vandaan.
Waarom ik die post, omdat iedereen het grappig vind en dus bevorderlijk voor de sfeer, jwz.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • TROLOLOL
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #4854 on: January 19, 2009, 04:53:29 pm »
kut opmerkingen? Waar haal je die nou weer vandaan.
Waarom ik die post, omdat iedereen het grappig vind en dus bevorderlijk voor de sfeer, jwz.

Jwz :') _O-

Like me on facebook, if you support my work. :)
Quote from: Martijn
respect voor vrouwen :')
Alle vrouwen zijn hoeren

Jasper

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #4855 on: January 19, 2009, 04:55:56 pm »
Avond :W
                                                                                that guy has an incredible photo stream

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #4856 on: January 19, 2009, 04:57:24 pm »
^O^ Lang leve de sfeer, nieuw topic!