Quote from: Sander on December 15, 2005, 10:41:59 pmIedereen hangt zijn mobiel er tegenwoordig aan Dat is triest!
Iedereen hangt zijn mobiel er tegenwoordig aan
Quote from: Petrolhead-Emil on December 15, 2005, 10:42:26 pmQuote from: Sander on December 15, 2005, 10:41:59 pmIedereen hangt zijn mobiel er tegenwoordig aan Dat is triest! Volgend jaar kom jij melden dat het onwijs hip is daar in Wierden
Quote from: Sander on December 15, 2005, 10:41:59 pmIedereen hangt zijn mobiel er tegenwoordig aan da past niet bij me kledingstijl eig.... net als mp3 speler om je nek.... da kan toch niet!
Volgend jaar kom jij melden dat het onwijs hip is daar in Wierden
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: Boink on December 15, 2005, 10:42:53 pmVolgend jaar kom jij melden dat het onwijs hip is daar in Wierden idd! zie je hem weer op een foto met ijsthee + tomatensap ofzo met zn mobiel aan zn te vette autogespot keycord
een beetje mobiel is tegenwoordig een mp3 speler en dan een bluetooth headset in dan ben je hip
Quote from: Sander on December 15, 2005, 10:44:03 pmeen beetje mobiel is tegenwoordig een mp3 speler en dan een bluetooth headset in dan ben je hip De hele dag in je oor en nooit gebeld worden
Quote from: Boink on December 15, 2005, 10:44:31 pmQuote from: Sander on December 15, 2005, 10:44:03 pmeen beetje mobiel is tegenwoordig een mp3 speler en dan een bluetooth headset in dan ben je hip De hele dag in je oor en nooit gebeld worden heb ik geen last van .. mijn ma belt vast wel
Heheh weet je wat triest is die breezahsletjes met mobieltjes met Mp3 functie die em op speakerstand zetten en muziek gaan luisteren