February 09, 2012, 10:32:23 pm

Author Topic: Project E30 318i  (Read 42342 times)

Pony

• Bentley Continental GTC Driver
  • Voer geen oorlog, maar pony's!
    • View Profile
Project E30 318i
« on: December 12, 2008, 07:56:20 pm »
Een aantal van jullie weten ongeveer wel wat de bedoeling gaat worden.
Ongeveer een maandje geleden deze BMW E30 (type 2) 318i aangeschaft. :)
Ik zocht eigenlijk een type 1, een betere basis voor de M3, maar op m’n werk heb ik al een soort schroefchassis-achterkant van een type 1 liggen. Dus een kwestie van overzetten en andere achterlichten e.d. ;)

De bedoeling was eigenlijk dat ik deze op m’n ‘gemakkie’ zou opknappen, en dan volgend jaar als ik 18 word mee te gaan rijden. :P Toen bleek dus dat we (op mijn werk) nog voorspatborden hadden liggen van een E30 M3, van polyester!

Nu ben ik al helemaal E30 M3 gek, dus kwam het idee op om een M3 na te gaan bouwen.

M’n baas kende nog wel iemand die ooit de bodykit van zijn E36 M3 GTR had gemaakt,

Deze man kan dus ook een E30 M3 bodykit maken. Helemaal van polyester, door middel van mallen. :)
Nu is het niet zo dat je al die spullen er meteen op kunt schroeven, spuiten klaar..  maar daar komt iets meer bij kijken!

Wat heb ik besteld tot nu toe,

-   Voorbumper van de Evo II
-   Achterbumper
-   Sideskirts
-   Achterspatborden, (voor had ik al.)
-   Kofferklep + Evo spoiler
-   Raamstijlen

Aardig wat dus,  kost best een hand geld ook!
Verder is de kachel nog kapot, moet nog even naar gekeken worden.
Het ruitenwissermechanisme was ook helemaal gerot, heb ik ondertussen alweer een andere in gemonteerd. :)

Dan heb ik ‘So wieso’ nog nodig een (zwart) lederen sport interieur, velgen, enz.
Maar, dan nóg verschilt er aardig wat..  De raamlijsten zijn zwart bij een M3, spiegels zijn iets anders, ruiten liggen anders en zijn donkerder en zo zijn er nog wel wat dingen.
Uiteraard wordt daar ook naar gekeken. ;) Het moet geen pauper apparaat worden!

De uitlaat is uiteraard ook anders van een échte M3,  de bedoeling is dat ik er zelf 1 gaat maken, voor nog een beetje een geluid ook..  moet ook niet té worden natuurlijk, maar op mijn werk liggen nog wel wat dempers die ik kan gebruiken. ;)

Het onderstel, ook best belangrijk natuurlijk! Ja, gele koni’s (gebruikt, dat wel :P) liggen al klaar, met verschillende veren, dus nog even kijken wat het fijnste + mooiste is. :)

Zoals jullie zien, nog genoeg te doen..  en veel geld en tijd heb ik niet! Maar het gaat wel goed komen. ;) 
Ik zal af en toe deze openingspost updaten, met evt. nieuwe plannen, en uitgevoerde plannen, met foto’s e.d. ^O^

Hoop dat jullie het leuk vinden, eventuele tips, opmerkingen enzo zijn natuurlijk welkom. :)

______________________________________________________________________________________________

December 22, 2008

*O* * UPDATE * *O*
Zo, m'n 1e update hier dan eindelijk.

Hoe hij hier op de foto staat, staat hij er nu bij!
Het voorspatbord zit er ondertussen (onafgewerkt) op. :) 
Alle dingen die er zoiezo af moeten, en blijven zijn er ongeveer wel af!

Zoals je op de laatste foto goed ziet, ligt m'n motorkap nu veelste laag ten opzichten van de spatborden.
Nu heb je natuurlijk gewoon scharnieren, deze zijn bij de kant van de voorruit te verstellen, wat ik dus ook al gedaan hebt!
Bij de voorkant ga ik de scharnieren aanpassen..  waarschijnlijk gewoon dmv een plaatje ofzo. ;)

Wat je op de foto's ook goed kunt zien, is de witte bumpersteun, als je goed kijkt.. zie je dat deze door midden gezaagt is!
Ik heb het hele zooitje, inclusief de rest van de steunen aan moeten passen voor de nieuwe bumper.

Morgen ga ik even bellen of de bestelde polyester onderdelen al klaar zijn, dan kunnen die binnenkort opgehaald worden en kan er verder gewerkt worden!

Op de 1e foto (deze update), zie je de achterkant die er helemaal af gaat, gewoon de grote zaag erin. :P
Dit omdat ik een E30 Type 2 heb, en een M3 is een Type 1..  Het nieuwe (origineel van BMW) achterkantje ligt al klaar! en kan er dan helemaal tussengelast en geschroefd e.d. worden. :P  Maar hier zien jullie binnenkort wel wat over verschijnen denk ik.

Hier nog een foto'tje van de veren die ik ga gebruiken.
Rechts de originele, links dus die er uiteindelijk onder gaan. :P

Dit was het even voor vandaag. :)

^O^

__________________________________________________________________________________________________________________________________

January 13, 2009

Zeau.  :)

Tijdje stil geweest hier, toch gaat het allemaal langzaam maar zeker door!  8-)

De kleur staat vast nu,  hij wordt ROOD!!

Ben afgelopen vrije dagen wat aan het schilderen geweest onder de motorkap!
Ik wilde de motor er niet uithalen om dan het hele zooitje te laten spuiten.. !
Dan zul je zeggen 'waarom niet?',  ik denk dat als ik dat zou doen, ik zou zeggen;  "nu hij er TOCH uit is..  kunnen we er net zo goed een e36 3.0 6-cilindertje in gooien. :Y 
Maar dat is niet zo'n goed idee!  :P
Dus zoveel mogelijk om de motor heen gestript, zodat ik zoveel mogelijk rood kon verven!

Ben er nu 1 x overheen gegaan, en zoals je ziet dekt het best wel goed..  moet er uiteraard nog wel een keertje overheen.  :D

Misschien krijgen we te maken met een beetje kleurverschil, aangezien de carrosserie verder wel gespoten wordt natuurlijk.  ;)
Maar ik hoop dat dit mee gaat vallen, en anders vinden we ook hier wel weer een oplossing voor.  :)

Ben ondertussen ook hard op zoek naar een interieur van een M3!
Een zwart leder sportinterieur moet dat dus worden.. 
Mocht je er één tegenkomen kun je altijd contact met me opnemen!  :)

Verder hoop ik toch deze week mijn bodykit op te kunnen halen, aangezien de achterspatborden nog gemaakt moesten worden was het een beetje uitgesteld! Ik ben echt ongelofelijk benieuwd hoe dat is geworden allemaal!!   8-)

Dit was het even, ik hou jullie op de hoogte!  :bier:

__________________________________________________________________________________________________________________________________

January 24, 2009

Ben ik weer.  :D  :P
M'n spullen zijn opgehaald! :D Ben er echt zwaar tevreden mee. :D
Meteen al even de voorbumper gemonteerd, aan de zeikanten nog niet netjes nee, maar ff voor het idee.. :) 
Zoals je op deze foto ziet is het schilderwerk ook ongeveer wel klaar, volgende week nog maar even kijken hoe het eruit ziet als het droog is en als het nodig is er nog maar een keertje eroverheen..  ;)

Grilletje ff schoongemaakt..  :D

M'n spoiler, ja, met de verstelbare lip (3 standen)..   :D  :P

1 achterspatbord, heb er natuurlijk 2..  :P  Moet de tankdop er nog wel even uitzagen enzo..
Even kijken hoe we dit spul gaan monteren, want het is niet zoiets van erop plakken en gaan ofzo.  :+ Je ziet ook een stukje van de raamstylen, is wel makkelijk met monteren.. maar dat houden we niet zitten natuurlijk!

De raamstyle achter, ik heb er wazig doorheen de originele raamstyle geplakt..  nu kun je zien hoe de hoek van de ruit veranderd! :)
Hebben ze ooit vroeger voor de aerodynamica gedaan, ziet er wel stoer uit.  8-)

Nu nog maar kijken of ik alles goed krijg, de voorspatborden die er nu op zitten zijn van een andere man, een hele tijd geleden gemaakt!
Zoals je op de foto's kunt zien klopt het niet helemaal met de bumper, het IS opzich wel netjes te krijgen, maar dat kost me waarschijnlijk een hele dag en dan nog is het i.m.o. niet perfect denk ik. :P  Dus waarschijnlijk laat ik de voorspatborden maken door dezelfde man van al m'n andere spul! Dat is zo-ie-zo sterker, makkelijker monteerbaar en waarschijnlijk beter pas ook! ;)

Die paar 100 Euro..   :engel:

Iig, het begint (ondanks dat we nog niet eens begonnen zijn) al ergens op te lijken.. :D
Dit was het even voor vandaag, IK ben in ieder geval blij met de spullen tot zover!  ^O^

Hoop op leuke reacties..   :holland: 

______________________________________________________________________________________________

February 14, 2009

Week of 2 geleden alweer..  Maar ik ben weer terug met een update'tje.  :)
Om maar meteen met de deur in huis te vallen quote ik mezelf even van een paar weken geleden ;

"Op de 1e foto (deze update), zie je de achterkant die er helemaal af gaat, gewoon de grote zaag erin.
Dit omdat ik een E30 Type 2 heb, en een M3 is een Type 1..  Het nieuwe (origineel van BMW) achterkantje ligt al klaar! en kan er dan helemaal tussengelast en geschroefd e.d. worden.   Maar hier zien jullie binnenkort wel wat over verschijnen denk ik. "

Dat is nú dus!  :D
Zoek het gat.  :+

Zoals je ziet is zo ongeveer de hele achterkant eraf.
De linkerkant heb ik er ook even afgezaagd om het achterspatbord pas te maken..
Was flink tobben maar uiteindelijk toch gelukt!  :)

Raamstyle er ook maar meteen bij gehangen, om te kijken hoe het allemaal bij elkaar zou passen.

Het achterspatbord zit nog niet vast, heb hem wel helemaal zo gemaakt dat hij er zo opgelijmd en gekikkerd kan worden..  doe hem nu nog niet vast omdat ik dan bij de andere kant precies hetzelfde kan doen. En nu is dat natuurlijk nog te zien.  ;)

Aan het einde van de dag even de oude spatborden er weer aangehangen (nieuwe zijn besteld) de sideskirts en de achterbumper op een paar blokkies hout eronder gezet en de kofferklep er even bovenop gelegt om even te kijken voor het totaalplaatje!  Dit was het resultaat.  8-)

Het hele spul zit dus nog niet vast, maar kan in principe zo gemonteerd worden.
Het lastige is dus eigenlijk gedaan aan de linkerkant, afwerking komt op het laatst uiteraard!  :)

Dit was het even voor vandaag, heb niet zoveel tijd op dit moment!

^O^

__________________________________________________________________________________________

March 16, 2009, 22:50

Ben ik weer, veel beloofd.. weinig gedaan qua updates, dus hier is'ie dan.  :)

Na de schokkende ( :+ ) beelden van de vorige keer.. halve auto's enzo heb ik nu iets leuker nieuws..
het is officieel een Type 1 geworden.  :D  Heb nog maar 1 achterlicht zoals je ziet.  :P

Ben afgelopen zaterdag wat met de achterbumper bezig geweest zoals je ziet, dit soort dingen vergt echt enorm veel tijd..  je moet eerst wat bedenken, dan maken, passen en evt. aanpassen enz enz!
Zoals je ziet wordt hij hier vast gehouden door een maatje van me, hij hangt er nog niet aan..  maar dat is nu zo gepiept.  ;)

De nieuwe voorspatborden zijn er ondertussen ook.. ziet er ook heel strak uit!!
De bevestigingspunten komen allemaal overeen met het origineel, dat is wel super natuurlijk!  :)

Wat de achterspatborden betreft, ik ben geloof ik 2 hele zaterdagen aan het passen, zagen en meten geweest..  ze kunnen er nu in principe op maar ik wacht er nog even mee aangezien ALS ik nog iets aan moet passen.. nu kan het nog!  ;)  Zoiets doe je maar 1 keer verkeerd natuurlijk, ook moet ik de tankdop er nog even uitzagen.. 

Afgelopen weekend een interieur gekocht!!  8-)
Ben er echt blij mee..  ziet er echt nog gelikt uit (op de foto's wat minder :P )!
Heb er 2 uur voor in de auto moeten zitten. :') !  Maar het was de moeite waard, mooi prijsje, mooi interieurtje in mijn ogen.  :D

Het betreft de voorstoelen, achterbank, deurpanelen en de achterpanelen.. allemaal zwart leder.  ;)
Hier wat (bout)foto's..

We hobbie'en lekker op't gemakkie verder zoals je ziet..  i'll keep you up to date!   ^O^ 

__________________________________________________________________________________________

April 11, 2009.

Het is al bijna weer een maand geleden dat ik een update gehad heb.. maar hier ben ik weer.  :)

Wat heb ik nog gedaan..
De achterspatborden zitten erop.  :D  Nog best wel even tobben geweest om hem nog verder pas te maken, maar met veel bizonkit en parkertjes is het toch gelukt.  :P
Het zit nu in ieder geval al lekker stevig, als ik aan het polyester trekt kan ik de auto heen en weer schudden..  dus sterk zat.  8-)

Wat foto's, zoals je ziet klopt de lijn op de auto gewoon nog steeds!

Wat ook nog even leuk was, was de tankdop.  :P  Ben ongeveer een hele dag aan het boren, hakken en zagen geweest om de originele tankdopbevestiging er voorzichtig af te krijgen..  na een tijdje gelukt, maar toen bleek dus dat er aan de achterkant gewoon 2 moertjes zaten.  :'(  Maar goed, had hem toen al kapot gemaakt.. dus maar even van een sloper E36 de tankdop afgehaald, (is ongeveer hetzelfde.. ) daarna het scharnier overgezet, binnenkant van het klepje gespoten en KLAAR.  :D

Even om te laten zien hoeveel breder de auto is geworden..  zit zeker 3 cm. ruimte tussen m'n nieuwe en het oude spatbord.  :o

Gesloten toestand sluit hij trouwens helemaal perfect aan, heb ik dan weer geen foto van.  ;)
Ook nog een grappig dingetje gekregen..  veerpootbrug, nog niet gemonteerd maar er even bovenop gelegd.  :P Meteen even de grill er weer opgehangen, die heb ik even helemaal schoongemaakt.

Verder heb ik m'n kofferbak helemaal zwart gespoten..  komt hoogstwaarschijnlijk toch nog een bekleding overheen.. maar blauw is het iig niet meer.  :) Toch even net wat mooier!
Een pookje en een (E36) M3 stuur er ook nog bij gekregen, toch ook wel grappig.  :)  Al moet ik nog even wat verzinnen om het stuur te kunnen monteren..  is niet pas.  ;)  Dat komt dan later wel.. 

Pookje zit er al wel op. Moet alleen nog even schoongemaakt worden.  :+

Ik hou het er hier bij voor vandaag. Alweer genoeg leesvoer.  :P

^O^

April 21, 2009

Ben ik weer.  :+
Afgelopen weekend nog even bezig geweest.. 
Raamstyle en sideskirts zitten er ook definitief op.  :)

Nog best wel een gekloot geweest met die sideskirts, maar ze zitten erop!
Past allemaal wel aardig, maar sluit in ieder geval perfect aan.  :D

Moet zoals je ziet nog wel even m'n voorbumper pas maken op de voorspatborden.  ;)
Foto's zeggen meer dan woorden hé, komtie..

Ook even de tankdop in dichte toestand er bij, zoals ik al zei zit dat gewoon goed.  8-)
Denk wel dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen..  dus we gaan op't gemakkie verder!

^O^

July 18, 2009

Zo mensen.  :+ Daar issie weer..
Alweer meer dan 5000 keer bekeken dit topic, gaat lekker door, erg leuk.  :)

Inmiddels een tijd geleden dat er een update is geweest, maar heb een hoop dingen gedaan waarvan je het resultaat niet direct kunt zien..  schuren/plamuren en polyesteren e.d.! Dus vond dat allemaal niet heel interessant om steeds foto's te nemen oid. ;)

MAAR, hier wat plaatjes om te zien wat er is gebeurt.. 

M'n voorbumper heb ik een stuk naar voren kunnen krijgen, zodat m'n spatborden redelijk aansluiten op de bumper!

Ook heb ik de bumper aan kunnen passen dat hij niet meer zover buiten de auto steekt, ziet er best netjes uit dacht ik zo. :)

M'n kontje ben ik ook best tevreden mee..

Nu ben ik echt serieus lang aan het tobben geweest om iets te maken wat op een kofferbakscharnier lijkt, dat hij open blijft staan, dat hij dicht kan en af te stellen is. :P

Lastiger dan je denkt hoor..  maar het is redelijk gelukt! Hij moet nog even geperfectioneerd worden, maar we zijn een end op stap zo.

Ik heb van die lucht-veerpootjes van de kofferklep van een Golf 2 gepakt, die zijn niet zo zwaar..  dus hij geleid op het gemakkie naar boven en blijft lekker staan.

Hij kan niet zover open als origineel, maar een kratje pils gaat er net doorheen, dan is het goed.  :+

Iig is het voorlopig druk polyesteren, schuren, afstellen en afwerken enzo, dus denk dat het even duurt voordat er weer een update'tje zal komen. ;)

Het begint in ieder geval wel weer een beetje een auto te worden!!
Ik hou jullie op de hoogte. :iza:

8 Oktober 2009

Vrienden. :W

We zijn weer terug met een update'tje,  inmiddels is het 874386943698 keer aan me gevraagt hoe het ervoor staat, en iedere week beloofde ik wat foto's te maken.  Nou hier zijn ze dan.  :+

Even om te laten zien hoe hij er bij staat;

Nee, dit is geen oude foto! :bassie:
Zoals je ziet is hij weer helemaal gestript. :P

Skirts heb ik er weer aangezet met de kieren (zelf) alvast rood gespoten om ongekleurde naden te voorkomen. ;)

Deuren heb ik eruit gesloopt aangezien die echt gigantisch aan het roesten waren achter strippen e.d.. heb ik inmiddels al weer 2 anderen voor staan.  :)

Ook heb ik een nieuw motorkappie kunnen krijgen, een rode..  hoef ik de binnenkant niet te spuiten, dat is makkelijk.  :)  Er zit trouwens een Nordschleife sticker bovenop.  Stille hint? :bassie:

Bumpers e.d. worden allemaal los gespoten, maar m'n skirts waren klote om te monteren.. dus die spuit ik maar zo dan!

M'n interieur heb ik zelf helemaal zwart gespoten, dus m'n vloer en hemel enzo.. ziet er echt superstrak uit! Alsof er een nieuw tapijtje in is gelegd, echt geweldig gewoon.  8-)

Kieren, naden en m'n wielkasten zijn helemaal dicht..  ik weet het, niet de beste foto's maar even voor het idee.  :+

De kleurcode heb ik inmiddels ook..  dus vandaar dat ik al wat delen heb kunnen spuiten.  :)

Verder ben ik echt hard bezig!!  Volgende maand moet hij gewoon klaar zijn.   :D
Aangezien ik dan af mag rijden. *O*

Hier hou ik het even bij nu!  Je weet iig weer WAT.  :+

Kusjes. :W

29 Oktober 2009!

We zijn weer terug met een klein update'tje!!  :D

Afgelopen week m'n theorie (in 1 keer) gehaald, echt helemaal geweldig.  8-)
13 November mag ik afrijden, dat is dus vrijdag de 13e! _O- 

Dat betekent dus; "opschieten!!"

Inmiddels staat hij er zo bij, ja..  'kheb er een zooitje van gemaakt. :')

Deurtjes zelf even aan de binnenkant gespoten! :)

Toch WEER bezig geweest met m'n kofferklepscharnieren, toch weer andere gemaakt, hij gaat nu veel verder open en sluit gewoon een stuk mooier!!  Ik was er toch nog niet zo tevreden mee. :P

Zoals je ziet kloppen de lijnen van de auto nu gewoon beter, en sluit hij gewoon mooi!
Inmiddels is deze ook alweer rood vanbinnen.  :D

Motorkappie lig inmiddels ook netjes! :)

M'n veertjes voor + achter liggen ook al klaar..

Dus binnenkort ook aan m'n onderstel beginnen.  :evil:

Maar goed, ik hou jullie op de hoogte bij verdere veranderingen! 

:bier:

_____________________________________________________________________________________________________________
November 2009

Zijn we weeeeer. :D

Laatste dagen gigantisch hard aan het werk geweest, bijna geen dag voor 10'en thuis van m'n werk vandaan, en DIT is het resultaat. 8-)

In de spuitplamuur;

En dan..

De dorpels en dergelijke zijn definitief gespoten, de grote delen zijn ook gedaan omdat je dan goed kunt zien of er nog wat aan moet gebeuren, zoals kleine deukjes, krasjes of gewoon plekken die niet helemaal strak zijn! ;) Dus dan is dit de grondlaag, en wordt hij binnenkort gedaan.. als de motorkap en de kofferklep en de deuren erin hangen (en dus klaar zijn)! :D

Nu de onderdelen nog..  ben vandaag de hele dag bezig geweest met de kofferklep en 1 deur, kun je een beetje nagaan hoeveel werk dat het is.  :P

Toch moet het gewoon gebeuren, maar het resultaat van de auto mag er zeker zijn, vind ik althans. :D
Ook is hij al verlaagd en heb ik er even tijdelijke velgjes onder zitten om even naar de spuiter te kunnen rijden, aangezien ik nu ook 5 gaats en rondom grote schijven heb ipv kleine schijven en trommels passen m'n oude velgen niet meer. 8-)

Even om te laten zien hoe het komt dat ik een beetje BMW-freak geworden bent, hehe. :P
Echt een BMW-wereld op m'n werk.  :+

Zoek de BMW's!  :+

Hier hou ik het even bij, foto's zeggen meer dan genoeg!! :D
We gaan hard door, en ik hoop dat hij binnenkort weer helemaal gemonteerd kan worden, maar ik zal nog even een paar weekjes geduld moeten hebben denk ik.   :+

Ik hoor graag wat jullie er van vinden. :)

TOedels. :W

_________________________________________________________________________________________________6 Maart 2010

We hebben weer wat beeldmateriaal geschoten vandaag! :D

8-)

« Last Edit: March 06, 2010, 05:59:02 pm by Pony »

Bye Bye AG Peugeot Club!

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Project E30 318i
« Reply #1 on: December 12, 2008, 07:58:48 pm »
Cool! Ik ben benieuwd :)
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Smark.

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: December 12, 2008, 07:59:23 pm »
Ruige plannen. :Y

f-autogek

• Renault Megane RS Driver
  • Porsche 911 gt3 rs
    • View Profile
« Reply #3 on: December 12, 2008, 08:03:11 pm »
Mooi project hoor! Misschien kun je updates geven met hoe het ermee staat?(edit: laatste regels weer niet gelezen:P) Het resultaat lijkt me erg mooi. Welke kleur krijgt hij? Het blauw zoals nu?
Nou, veel succes ermee. Hopelijk wordt het een mooi resultaat :)
« Last Edit: December 12, 2008, 08:05:46 pm by f-autogek »

Pony

• View Profile
« Reply #4 on: December 12, 2008, 08:04:51 pm »
Mooi project hoor! Misschien kun je updates geven met hoe het ermee staat? Het resultaat lijkt me erg mooi. Welke kleur krijgt hij? Het blauw zoals nu?
Nou, veel succes ermee. Hopelijk wordt het een mooi resultaat :)

Als je nou goed leest, zie je dat ik dat ook ga doen, updaten. ;)
Maar bedankt. :)  Kleur is nog niet helemaal zeker,  al vind ik rood als op die foto écht prachtig!

Bye Bye AG Peugeot Club!

Nick

• Stoppie-koning
  • Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: December 12, 2008, 08:08:43 pm »
Rood is zeker een mooie kleur :)
Veel succes met je project ^O^
Klik even op koekiemonster! Hij weet alles!

KoenM

• Porsche 911 Turbo Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #6 on: December 12, 2008, 08:09:32 pm »
Leuk project! Hopenlijk word het echt wat,en kun je lekker showen ^O^

Leon.

• Frontpage-crew
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: December 12, 2008, 08:11:13 pm »
Erg gaaf naamgenoot! :D
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. En veel succes met het opkanppen ed! ^O^
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

Pony

• View Profile
« Reply #8 on: December 12, 2008, 08:12:24 pm »
Bedankt jongens. ^O^

Bye Bye AG Peugeot Club!

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #9 on: December 12, 2008, 08:56:45 pm »
leuk om te zien dat je er zoveel moeite in steekt
hoewel ik misschien flink had gaan doorsparen en een echte M3 had gekocht _O_
E30 is echt de dikste M3 ooit

Pony

• View Profile
« Reply #10 on: December 12, 2008, 08:59:54 pm »

Wilde ik éigenlijk ook doen! Maar het geld wat ik hierheen steek, is nog lang niet te vergelijken dan wat ze voor een échte m3 vragen. ;)

Bye Bye AG Peugeot Club!

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #11 on: December 12, 2008, 09:01:50 pm »

Wilde ik éigenlijk ook doen! Maar het geld wat ik hierheen steek, is nog lang niet te vergelijken dan wat ze voor een échte m3 vragen. ;)
daarom zeg ik ook flink doorsparen :P
ding is aardig aan het roesten trouwens ;)
kijk de kokerbalken ook ff na
wil nog wel eens zwak zijn bij die dingen ;)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: December 12, 2008, 10:27:44 pm »
Heerlijk projectje! :)
Ga je nog wat met het blok doen?
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Sturrus

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Photoshoot M3 E92
    • View Profile
« Reply #13 on: December 12, 2008, 10:38:35 pm »
Best apart eigenlijk. Op de FP komen erg vaak replica's van dikke auto's (dat wordt dit in feite ook) zegt zo goed als iedereen dat het bagger, lelijk en complete onzin is. Nu gaat iemand van de site het doen en is het opeens cool.

Maar desondanks, als je het goed doet en ook performance mee verandert (wat je dus doet) kan het nog wel eens erg gaaf worden.

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #14 on: December 12, 2008, 11:10:15 pm »
Dat klopt niet wat je zegt, Sturrus. Daar bouwen ze een Pontiac Fierro om tot Lamborghini Gallardo, dat is toch wel iets anders. En dan ook nog uit proportie.

Wat Leon gaat doen is eigenlijk de auto een upgrade geven. De basis van beide auto's is gewoon (nagenoeg) gelijk. Het is allebei een BMW, en allebei een E30.