Quote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 08:12:26 pmQuote from: Roy. on January 01, 2009, 08:08:16 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 08:07:25 pmQuote from: Sander on January 01, 2009, 03:46:37 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 02:33:12 pmik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen wordenwat krijg je vooor melding dan?nou,.. ik krijg helemaal geen melding, hij vraagt niet om een w8woord.Je moet een nieuw profiel aanmaken met Ruben Uijting.kan dat niet gwn omgezet worden ofzo. want bij een vriend van me is dat namelijk wel geluktBij profielen kunnen we niet wijzigen.Je moet zelf een nieuwe aanmaken
Quote from: Roy. on January 01, 2009, 08:08:16 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 08:07:25 pmQuote from: Sander on January 01, 2009, 03:46:37 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 02:33:12 pmik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen wordenwat krijg je vooor melding dan?nou,.. ik krijg helemaal geen melding, hij vraagt niet om een w8woord.Je moet een nieuw profiel aanmaken met Ruben Uijting.kan dat niet gwn omgezet worden ofzo. want bij een vriend van me is dat namelijk wel gelukt
Quote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 08:07:25 pmQuote from: Sander on January 01, 2009, 03:46:37 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 02:33:12 pmik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen wordenwat krijg je vooor melding dan?nou,.. ik krijg helemaal geen melding, hij vraagt niet om een w8woord.Je moet een nieuw profiel aanmaken met Ruben Uijting.
Quote from: Sander on January 01, 2009, 03:46:37 pmQuote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 02:33:12 pmik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen wordenwat krijg je vooor melding dan?nou,.. ik krijg helemaal geen melding, hij vraagt niet om een w8woord.
Quote from: Ruben Uijting on January 01, 2009, 02:33:12 pmik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen wordenwat krijg je vooor melding dan?
ik heb een tijdje geleden me naam van valengo naar Ruben Uijting laten veranderen, dat is wel gelukt, maar ik kan geen reacties plaatsen of spots uploaden met de naam Ruben Uijting. maar met de naam valengo kan dat wel. zou dat verholpen kunnen worden
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
nee want je spots staan toch al onder Ruben Uijting?
Quote from: Sander on January 02, 2009, 09:49:36 amnee want je spots staan toch al onder Ruben Uijting?ja dat klopt
Quote from: Ruben Uijting on January 02, 2009, 10:01:58 amQuote from: Sander on January 02, 2009, 09:49:36 amnee want je spots staan toch al onder Ruben Uijting?ja dat kloptDan hoef je alleen maar een nieuw profiel aan te maken met naam Ruben Uijting