De hoge huilende Ferrari V8-sound vind ik eigenlijk echt niet mooi. Het doet me niks. Helemaal niks. Wel, integendeel: 'k vind het een rete-ambetant geluid. En je krijgt er hoofdpijn van
ik zal wel ns een foto van ons boompje maken.. maarre..ik ben ervandoor.. daaaaaag
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: SLRs SlowSlet on December 11, 2005, 03:39:55 pmik zal wel ns een foto van ons boompje maken.. maarre..ik ben ervandoor.. daaaaaag en doe het goed hè.. ik geloof in je
zouden dit er 124 zijn?
Quote from: SebastiaN°69 on December 11, 2005, 03:40:23 pmQuote from: SLRs SlowSlet on December 11, 2005, 03:39:55 pmik zal wel ns een foto van ons boompje maken.. maarre..ik ben ervandoor.. daaaaaag en doe het goed hè.. ik geloof in je wat goed doen? vanavond bij jeroen of wat
Quote from: SLRs SlowSlet on December 11, 2005, 03:41:10 pmQuote from: SebastiaN°69 on December 11, 2005, 03:40:23 pmQuote from: SLRs SlowSlet on December 11, 2005, 03:39:55 pmik zal wel ns een foto van ons boompje maken.. maarre..ik ben ervandoor.. daaaaaag en doe het goed hè.. ik geloof in je wat goed doen? vanavond bij jeroen of wat ook maar ik bedoelde eigenlijk je schoolwerk.. dat duits enzow
legaal of illegaal vuurwerk ?