Wie gaat er naar Geertruidenberg? En weet iemand hoe laat ze ongeveer daar zullen zijn?
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Ik neem aan dat de lunch wel eventjes duurt hopelijk, zodat men genoeg tijd heeft om wat plaatjes te schieten Ik ben te herkennen, als het goed weer is, aan een gele Lamborghini polo en anders een witte trui en kano's genaamd Puma, zal wel duidelijk genoeg zijn
Credits to Yolanda!
Quote from: Robin Veere on October 10, 2008, 11:36:56 pmIk neem aan dat de lunch wel eventjes duurt hopelijk, zodat men genoeg tijd heeft om wat plaatjes te schieten Ik ben te herkennen, als het goed weer is, aan een gele Lamborghini polo en anders een witte trui en kano's genaamd Puma, zal wel duidelijk genoeg zijn Cool Robin....geheel volgens de laatste mode zeg maar...
Quote from: Yolanda on October 10, 2008, 11:46:46 pmQuote from: Robin Veere on October 10, 2008, 11:36:56 pmIk neem aan dat de lunch wel eventjes duurt hopelijk, zodat men genoeg tijd heeft om wat plaatjes te schieten Ik ben te herkennen, als het goed weer is, aan een gele Lamborghini polo en anders een witte trui en kano's genaamd Puma, zal wel duidelijk genoeg zijn Cool Robin....geheel volgens de laatste mode zeg maar...Dat klinkt sarcastisch en dat zal me ook eerlijk gezegd een worst wezen als dat ook zo is haha Ik ben niet zo van de fashion etc...