Quote from: Davidio on October 07, 2008, 11:09:04 pmWaar gaat iedereen heen? Misschien dat ik ook wel ga maar moet nog ff kijken hoe/waar/hoelaat/etc
Waar gaat iedereen heen? Misschien dat ik ook wel ga maar moet nog ff kijken hoe/waar/hoelaat/etc
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Ik zit overal Kom je met de Ferrari? Yolanda en ik zitten in een Zwarte Opel GT.
Nice! Spreek je misschien daar nog even
Quote from: LOWrider_NL on October 09, 2008, 12:11:49 amNice! Spreek je misschien daar nog even Ja waarschijnlijk wel ja Hoe kom je eigenlijk aan een Opel GT?
Weet iemand hoe laat ze in 's-Gravendeel verzamelen? En klopt het dat ze om 11:30 daar vertrekken? Misschien dat ik dan eerst daarheen ga...denk niet dat ik het haal om daarna met OV nog naar een van de andere locaties te gaan.
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
http://www.autogespot.com/item/2423/herinnering-fotowedstrijd-carver-vs-lamborghini/LET OP!Drastische wijziging van de route!
Wat is de vertrektijd?Die hebben we nog niet