Quote from: Adam! on October 01, 2008, 06:52:37 pmQuote from: Eddow on October 01, 2008, 06:51:02 pmDat er geen spinnende BMW 3 sjonnie uitvoering binnen komen En Mark dan Mark weet zich keurig te gedragen. Een voorbeeld van hoe het met een BMW hoort.
Quote from: Eddow on October 01, 2008, 06:51:02 pmDat er geen spinnende BMW 3 sjonnie uitvoering binnen komen En Mark dan
Dat er geen spinnende BMW 3 sjonnie uitvoering binnen komen
Hopelijk makkelijk bereikbaar met het OV. Dit maal zal ik wrs met de trein komen.
Quote from: Glenn N. on October 01, 2008, 07:02:50 pmHopelijk makkelijk bereikbaar met het OV. Dit maal zal ik wrs met de trein komen.+1 hoop dat het niet zo ver lopen is vanaf een metrostation
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: Bart-Nega on October 01, 2008, 07:16:12 pmQuote from: Glenn N. on October 01, 2008, 07:02:50 pmHopelijk makkelijk bereikbaar met het OV. Dit maal zal ik wrs met de trein komen.+1 hoop dat het niet zo ver lopen is vanaf een metrostation 1 voordeel geen metro in den haag
Den Haag is een stuk makkelijker bereikbaar voor mij dan Rotterdam Als het een beetje makkelijk met OV vanaf Den Haag CS te bereiken is kom ik miss wel
ik ben zeker weer aanwezig!Hopelijk mag ik er wel weer bijstaan met de Corsa OPC! Vond dat erg gaaf namelijk:)
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.