May 17, 2012, 09:44:35 am

Author Topic: Forum/site ideëentopic deel 3  (Read 33796 times)

Micha D.

• Seat Ibiza FR Driver
  • Heemstede Crew
    • View Profile
Re: Forum/site ideëentopic deel 3
« Reply #705 on: December 12, 2011, 09:08:05 am »
Per provincie/staat kun je gewoon per plaats doen, hoef je niet voor elke spot apart te doen.

nieuw

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #706 on: December 21, 2011, 10:55:15 am »
Misschien een idee om een stuk te maken over de spotter van het jaar? Dat kan door middel van een poll. Maar je kan ook kijken welke drie spotters het afgelopen jaar het meest gespot hebben en ze zo kiezen. Dan kan je die spotters om hun verhaal vragen. Want als je zoveel gespot hebt, moet je ookwel leuke dingen meegemaakt hebben tijdens het spotten. En wellicht wat leuke spots van die spotters uitlichten.

Stef Ferrari

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #707 on: December 21, 2011, 11:10:02 am »
Misschien een idee om een stuk te maken over de spotter van het jaar? Dat kan door middel van een poll. Maar je kan ook kijken welke drie spotters het afgelopen jaar het meest gespot hebben en ze zo kiezen. Dan kan je die spotters om hun verhaal vragen. Want als je zoveel gespot hebt, moet je ookwel leuke dingen meegemaakt hebben tijdens het spotten. En wellicht wat leuke spots van die spotters uitlichten.

Dan weet ik al wie de spotter van het jaar is, als je kijkt naar het aantal spots  :+

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #708 on: December 21, 2011, 12:17:22 pm »
Nee, daar is de spotterscultuur niet leuk genoeg voor. En de spotters van het jaar moeten dan verhalen gaan vertellen over hoe ze als eerste thuis kwamen op de fiets, of hoe ze in een berm zaten met de laptop? :+
Dan heb ik het nog niet over de vriendjespolitiek die altijd aanwezig is, maar helemaal bij dit soort dingen.

Mister Design

• BMW M3 Driver
  • COLONEL 22
    • View Profile
« Reply #709 on: December 21, 2011, 02:05:50 pm »
Of hoe je auto's een aantal kilometer voor een evenement op de snelweg opwacht. :')

M.deJong

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #710 on: January 04, 2012, 05:14:14 pm »
Wordt het geen tijd om van de 997-modellenreeks de Carrera S en 4S van de site te gooien. Aangezien de 991 z'n entree al heeft gemaakt?

Jurick

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #711 on: January 12, 2012, 09:37:59 pm »
Dan zou ik rustig aan beginnen door eerst de MkI-varianten van die Carrera's eraf te mikken.

slabate

• Frontpage-crew
  • Ford Focus ST Driver
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #712 on: January 12, 2012, 09:53:37 pm »
Mijn idee: de MkI-versies worden niet meer spotwaardig, maar de spots blijven gewoon staan op de site. Ik zou het jammer vinden dat de foto's simpelweg verdwijnen. Of anders een soort van 'begrafenis' voor 'niet meer spotwaardige spots' ontwerpen, waarop je ook andere niet zo interessante modellen zou kunnen zetten. Maar misschien is dit een gekke gedachte ;).

Volgens mij zou men sowieso nog een paar maanden wachten voor men ze als niet-spotwaardig beschouwt, want de 991 kom je voorlopig nog maar zelden tegen.
Mijn dikste combo: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364816072010000343 (Bentley Continental Superspots, Porsche GT3 RS MkII, Audi R8 V10 Spyder, Ferrari 599 GTB Fiorano, 2 x Ford GT)
Mijn website over Belgische nummerplaten: http://belgianlicenceplates.blogspot.com

Jurick

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #713 on: January 12, 2012, 10:18:24 pm »
Ik bedoelde ook niet om ze meteen maar allemaal te verwijderen. Precies wat jij zegt wat betreft de 991-serie. Die zie je nog zelden.

Arjan

• Renault Megane RS Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #714 on: January 15, 2012, 09:24:32 pm »
Mijn idee: de MkI-versies worden niet meer spotwaardig, maar de spots blijven gewoon staan op de site. Ik zou het jammer vinden dat de foto's simpelweg verdwijnen. Of anders een soort van 'begrafenis' voor 'niet meer spotwaardige spots' ontwerpen, waarop je ook andere niet zo interessante modellen zou kunnen zetten. Maar misschien is dit een gekke gedachte ;).

Volgens mij zou men sowieso nog een paar maanden wachten voor men ze als niet-spotwaardig beschouwt, want de 991 kom je voorlopig nog maar zelden tegen.

Ja, het lijkt me ook wel leuk om de gespotte auto's op de site te laten en ze gewoon niet meer spotwaardig te houden. Net zoals de spots die vroeger in de paddock gemaakt zijn.
In Francorchamps bijvoorbeeld.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=d0bdde80
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=de32cc44

Stratos

• Testkonijnen
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *
  • I'll see you on the dark side of the moon.
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
« Reply #715 on: January 15, 2012, 10:49:52 pm »
Wat je dan krijgt zijn nieuwe bezoekers die deze exemplaren nog gewoon uploaden, en daar wordt de crew volgens mij ook niet bepaald vrolijk van.
Lancia!
Let maar niet op Stratos, hij vindt het stoer om mensen te verbeteren op spelfouten op een autosite.
Flickr | Spots | F40

slabate

• Frontpage-crew
  • Ford Focus ST Driver
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #716 on: January 15, 2012, 11:18:43 pm »
Wat je dan krijgt zijn nieuwe bezoekers die deze exemplaren nog gewoon uploaden, en daar wordt de crew volgens mij ook niet bepaald vrolijk van.
In dit geval kan men expliciet vermelden op de uploadpagina dat de 997 Carrera 4(S) (Cabriolet) MkI niet meer spotwaardig is, of een script schrijven dat ervoor zorgt dat die spots automatisch verwijderd wordt.
Mijn dikste combo: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364816072010000343 (Bentley Continental Superspots, Porsche GT3 RS MkII, Audi R8 V10 Spyder, Ferrari 599 GTB Fiorano, 2 x Ford GT)
Mijn website over Belgische nummerplaten: http://belgianlicenceplates.blogspot.com

leferink

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Enjoy the ride!
    • View Profile
« Reply #717 on: March 27, 2012, 09:46:29 am »
misschien is het een leuk idee om je op de site op bepaalde spotters kunt abonneren?
Want als ik op Autogespot kijk, zoek ik meestal direkt op de spotters hier in de buurt om te kijken of er nog wat nieuws is. Misschien is het daarom handig om een soort van ''abonneer knop te maken, telkens als je dan inlogt op de site, komen de nieuwe spots van spotters waar jij op hebt geaboneerd direkt naar voren?

Zodat je niet telkens hoefd te zoeken naar de spotter zelf waar jij het meest belang bij hebt?  :)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #718 on: March 27, 2012, 11:01:07 am »
Dat is inderdaad een goed idee en zit in de pijplijn. Heet Autogespot alert :)

Joeri!

• Bentley Continental GTC Driver
  • Life is ours, we live it our way
    • View Profile
    • Mijn Flickr
« Reply #719 on: March 27, 2012, 11:01:56 am »
Ook misschien leuk omdat met de iPhone app te combineren, door middel van pushberichten?