Morgen over twee weken is het al zover! Vorig jaar werd er voorafgaand al veel aandacht aan besteed, maar nu heb ik er nog helemaal niks over gehoord, dus bij deze wat info.

Het rijtje supercars is weer geweldig! Het belooft weer een feest te worden! Ten opzichte van vorig jaar mis ik alleen de XJ220, verder is het alleen maar nog beter geworden!
Hopelijk is het programma snel bekend. Als ze weer richting Noordwijk komen ben ik van de partij.
Droomrit 2008Zaterdag 6 september wordt weer een dag waar autoliefhebbers van zullen smullen. De negende Droomrit voor het Leven zal van start gaan vanuit Driebergen, vanaf het terrein van de IVA. We worden net als vorig jaar vergezeld door vijftig kinderen uit het Gelderse Vallei Ziekenhuis in Ede. Zij mogen een dag lang meerijden in allerlei superauto’s.
Programma
Het exacte programma en de lijst met deelnemende volgt in de komende tijd. Reserveer in ieder geval 6 september in je agenda en kom kijken naar de start in Driebergen.
De auto's van 2008
Dit is de voorlopige lijst met deelnemende auto’s. Aan deze lijst kunnen geen rechten ontleend worden. Wijzigingen voorbehouden.
AC Cobra
Alfa Romeo 8C CompetizioneAston Martin DBSAston Martin DB9
Bentley Continental GT
Bugatti EB 110 SSBugatti VeyronChevrolet Corvette '58
Chevrolet Corvette C5
Dodge Viper
Dodge Viper RT10
Ferrari Testarossa
Ferrari 512 BB
Ferrari F355 F1 GTS
Ferrari F355 F1 GTB
Ferrari 360 Challenge StradaleFerrari F430 Spider F1
Ferrari F430 Spider F1
Ferrari F430 Spider F1
Ferrari 550 Maranello
Ferrari 550 Maranello
Ferrari 456 GT
Ferrari 599 GTB
Ferrari EnzoFord GTInvicta S1 420Lamborghini Miura SLamborghini Countach
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo RoadsterLamborghini Diablo 6.0 VTLamborghini Gallardo LP560
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Murcielago LP640 Roadster
Lotus Exige
McLaren SLR Roadster
McLaren SLR 722Mercedes CLK DTM Safetycar
Mercedes SL55 AMG
Morgan Roadster V6
Porsche 959Porsche 997 Cabrio
Porsche 997 Turbo
Porsche 997 GT2
Porsche 997 GT3 RS
Porsche 997 GT3 RS
Porsche Carrera GTSpyker C8 LavioletteHier wat plaatjes van vorig jaar...